یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه محکومیت نشریه فرانسوی

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان با انتشار بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس اسلام و مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حوزه علمیه این استان با انتشار بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس اسلام و مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام موهن و هتاکانه نشریه شارلی ابدو که براساس منش چندین ساله خود دامن هنر را به بی‌حرمتی‌ها آلوده ساخته، در اهانت به مقدسات مسلمین در حقیقت تیر خلاصی بر آرزوهای باطل دنیای استکبار در رسیدن به اهداف پوچ خود رها کرده است، اساساً این واکنشی مذبوحانه از سر استیصال و ناتوانی در مقابله با امواج فزاینده و عظمت انقلاب اسلامی است که پادوهای استکبار بدان متشبّث شده‌اند.

دولت‌های اروپایی که به دنبال آشوب کشیدن کشور ایران توسط عده‌ای اغتشاشگر بودند به عیان فهمیده‌اند با وجود مردم بصیر و انقلابی ایران و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب نمی‌توانند قدمی علیه این نظام مقدس بردارند، از این رو از سر استیصال سعی می‌کنند با اوهام آشفته، مقدسات مردم ایران را به سخره گیرند، اما باید بدانند که اراده و سنت الهی بر این مبنا استوار است که نور الهی علی‌رغم تلاش‌های دشمنان بر گستره عالم خواهد تابید و زمین از لوث افراد پلید و زبون پاک خواهد شد. «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ».

دشمنان این نظام که رهبری نظام مقدس اسلامی را عامل اصلی به هم خوردن نقشه‌های شوم خود می‌دانند، در اقدامی ‌آشکار در نقض حقوق مسلمانان تیرهای مسموم خود را به سوی ایشان نشانه گرفته، در اقدامی هماهنگ با اغتشاشگران و مزدوران داخلی به دنبال هجمه به این رکن رکین و عامل بقای انقلاب و اسلام هستند، اما باید گفت زهی خیال باطل.

مردم در بیش از چهل سال از عمر انقلاب خود، به صراحت به دشمنان فهمانده‌اند که همیشه در کنار آرمان‌های انقلاب و نیل به اهداف اسلامی با بصیرتی مثال زدنی در کنار رهبر خود بوه‌اند و نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرده‌اند.

حوزه علمیه استان کردستان که همواره خود را مطیع امر ولایت می‌داند و در این راه تا پای جان با ولایت همراه است این حرکت نفرت‌پراکنانه، ضد انسانی، ضد ایمانی و بغض‌آفرین را تعرض به امت اسلام، مرجعیت شیعه و ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی قلمداد می‌کند و ضمن محکوم کردن این عمل شنیع با تمام امت و شهدا خصوصاً شهدای کردستان که جان خود را در مسیر ولایت قربانی کرده‌اند هم قسم می‌شود تا آخرین نفس در حمایت از رهبر معظم انقلاب و مسیر نورانی شهداء کوتاهی نخواهد کرد.

ضمنا حوزه علمیه ضمن تأیید آزادی‌های مشروع از مجامع بین‌المللی توقع دارد جسارت و هتک حرمت ادیان الهی و مقدسات و توهین به نمادهای دینی ملت شریف ایران را محکوم کرده، به شعارهای عوام‌فریبانه خود که گوش جهانیان را کر کرده است جامه عمل بپوشانند. همچنین از نهادهای دینی و رهبران ادیان انتظار می‌رود موضعی صریح در برابر این اقدام وقیحانه و تروریسم فرهنگی اتخاذ نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha