جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار شیخ زکزاکی با اعضای رسانه

حوزه/ اعضای مجمع رسانه و تکنولوژی وابسته به جنبش اسلامی نیجریه با شیخ ابراهیم زکزاکی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان کشور نیجریه با اعضای مجمع رسانه و تکنولوژی این کشور وابسته به جنبش اسلامی نیجریه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار شیخ زکزاکی ضمن خوش‌آمد گویی و ابراز خرسندی از دیدار با اعضای این مجمع گفت: مسئله تبیین آموزه های دینی و معارف اهل بیت علیهم السلام مهمترین دغدغه بنده و خط مشی جنبش اسلامی نیجریه از ابتدا بوده و هم اکنون نیز هست لذا رسانه های جمعی نقش مهمی را باید ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: صداقت، امانت داری و تقوای الهی همیشه باید در رأس امور قرار داده شود.

دیدار اعضای رسانه و تکنولوژی جنبش اسلامی نیجریه با شیخ زکزاکی

دیدار اعضای رسانه و تکنولوژی جنبش اسلامی نیجریه با شیخ زکزاکی

دیدار اعضای رسانه و تکنولوژی جنبش اسلامی نیجریه با شیخ زکزاکی

دیدار اعضای رسانه و تکنولوژی جنبش اسلامی نیجریه با شیخ زکزاکی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ CA ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    هر کجا که هستیم، همه در یک دل و روح و بیت هستیم... بیت الزهرا، بهشت زهرا، بیت رهبری! بیت شیخ زکزاکی! سلام آقا جان! دشمن هدف دارد مراکز تحصیلی، علمی، و گردشگری ما را متوقف کند که موفق نمیشود! دروس حوزه های علمیه که هیچ وقت تعطیل نمیشوند- چه در داخل ایران، چه در خارج!🇮🇷🌏🇵🇸 ترجمه فیس face یعنی چهره، و بوک book یعنی کتاب. مشتاق چهره و کتاب دوست هستیم یا دشمن؟ ما از پیام رسان ها و محصولات نا أمن و نا پاک دشمن/غرب استفاده و حمایت نمیکنیم!به قول شیخ عزیز صداقت، امانت داری و تقوای الهی همیشه باید در رأس امور قرار داده شود! شبکه ی ملی ملت امام حسین را باید شناخت! با فیسبوک قاسم هم با فیس و هم با بوکِ سلیمانی های جهان آشنا می شویم! با فرزندان فاطمه(س) در نیجریه (media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Video/1401/08/01/14010801000287.mp4) آشنا می شویم! ای شیخ! باید کمک کنیم مردم راه درست را انتخاب بکنند و از فرزندان آخرت و زهرا(س) بشوند! شیخ زکزاکی در بهمن ۱۴۰۰ گفتند:«من به تازگی در زندان بودم و برایم تعجب آور بود که یکی از کارکنان زندان به زبان ساده می‌گفت جهان به دو اردوگاه تقسیم شده است؛ یک اردوگاه آمریکا را به عنوان مادر خود می‌دانند و بخش دیگر اردوگاه‌هایی است که ایران را مادر خود می‌دانند.» ترجمه سلام به زبان انگلیسی که هلو (Hello) نمی شود! به زبان فرانسوی که ألو 📞(allô) نمی شود! به زبان هوسایی که سانو (sannu) نمی شود! سلام أبا زکزاکی! سلام فرمانده! ما هر روز سرود و سردار و سلام میخوانیم و مستند میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! محسن فاطمه(س) که فراموش شدنی نیست! سرباز بی سر سربلند ما محسن حججی گفت:«من حضرت آقا امام خامنه‌ای را به اندازه امام عصر (عج ) دوست دارم و دیروز فراموش کرده بودم که امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، مفتح، مطهری، آیت‌الله طالقانی و هزاران مبازی که خونشان قدم به قدم و لحظه به لحظه برای حفاظت از این نظام به زمین ریخته است روحانی بودند. و به راستی چقدر زود و راحت انسان مسخر زمان می‌شود.» یا امام زمان! نبین قدم کوچیکه، پاش بیفته من برات قیام میکنم! از صف ۳۱۳تا بهت سلام می کنم! فرزندان گمنام شما واقعاً گم نام نیستند، آقا جان! نام هر یکی از آنها محسن است! سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ، كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ.
  • وَهُوَ مُحْسِنٌ CA ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    در همایش تجلیل از دست‌اندرکارانِ طرح بسیج ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با کرونا (دی ماه ۱۴۰۰)، سرلشکر سلامی گفتند:«این بیماری چهره عوض می‌کند و تغییر رفتار دارد؛ هنوز چیزی تمام نشده و به فرماندهان سپاه می‌گویم که در میدان بمانند و وزارت بهداشت در خط مقدم است و ما در کنار آن‌ها و مردم می‌مانیم.» کنارتم هم وطن! امام و شهدا گنجی هستند که کنارمونند! از دورترین نقطه جغرافیایی دستگیری می کنند! شهدا چهره عوض نمی‌کنند و تغییر رفتار ندارند! برنامه ی «هرخانه یک پایگاه سلامت» وزارت بهداشت را شنیده اید؟ برنامه ی هرخانه یک پایگاه سلامت باحضور حاج قاسم چطور؟ «خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! در عملیات کربلای ۴ وقتی حاج قاسم به صورت بچه‌ها نگاه میکرد، احساس میکرد سوره‌های قرآن در مقابلش هستند! مجالست با قرآن، مجالست با خود حضرت رسول (ص) است! و ما همنشینی و مجالست میکنیم (و دائماً میخوریم!) با بهترین دوست و رفقا - رفقای بین المللی! قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! شاید به نظر برسد که سلیمانی ها، مردم هزار چهره ی جهان هستند... اما حقیقت این است که شهید نظر می کند به وجه الله! وَمَنْ أَحْسَنُ دِينًا مِّمَّنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ وَاتَّبَعَ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۗ وَاتَّخَذَ اللَّهُ إِبْرَاهِيمَ خَلِيلًا. چند تابعیتی نباشیم! از آمریکا پیروی نکنیم! از هوای نفس پیروی نکنیم! از خط و خطوات شیطان تبعيت نکنيم! وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ! فَاتَّبِعُوا ملة محمد (ص)! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! از خط روح الله تبعيت کنیم! سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد! 🇮🇷🌏🇵🇸