یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور در منزل آیت الله نمازی در جریان روند درمان عضو مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر امروز با حضور در منزل آیت الله عبدالنبی نمازی در قم، از نماینده اسبق ولی فقیه در کاشان عیادت و در جریان روند درمانی و سلامتی وی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در کاشان در این دیدار ضمن دعای خیر و سلامتی برای آیت الله نمازی، سلام مردم کاشان را به امام جمعه سابق کاشان ابلاغ و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در حکم نمایندگی، از کاشان به عنوان شهر مکرّم یاد نمودند که بنده با توجه به این فرموده رهبری، مردم کاشان را تعبیری از "إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ"، می‌دانم.

وی افزود: ما همت بلند شما در کاشان را به جهت کارهای بزرگ همچون ساخت مصلی ستایش و برای شما طلب خیر می‌کنیم و هر کس کاری خیری در این مجموعه انجام دهد، خداوند یک حسنه برای شما و خانواده بزرگوارتان می‌نویسد.

امام جمعه کاشان، تصریح کرد: کار بزرگ شما و آیت الله ری شهری که اجازه ندادید سقیفه در کشور تکرار و مسیر رهبری انقلاب منحرف شود، در تاریخ انقلاب خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به خاطره‌ای از فرزند حضرت امام(ره)، یادآور شد: حاج احمد آقا چند روز بعد از ارتحال امام از قول مادرشان نقل می‌کردند که، "حدود یک ماه و نیم قبل از عمل جراحی، حضرت امام(ره) خوابی دیدند و آن خواب را برای همسرشان تعریف کردند و متذکر شدند که در زمان حیاتم راضی نیستم برای کسی تعریف کنید".

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ادامه داد: ایشان خواب دیده بودند که فوت کرده‌اند و حضرت علی(ع) ایشان را غسل و کفن کردند و بر ایشان نماز خواندند و سپس حضرت امام(ره) را در قبر گذاشتند و از ایشان پرسیدند: حالا راحت شدید؟ امام فرمودند: در سمت راستم خشتی است که ناراحتم می‌کند، در این زمان حضرت علی(ع) دستی به ناحیه راست بدن امام(ره) کشیدند و ناراحتی امام رفع شد.

امام جمعه کاشان، یادآور شد: تعبیر حضرت امام(ره) یا فرزند ایشان از وجود کلوخ و درد ناحیه پهلو، انحراف در قائم مقامی بود که توسط امیرالمومنین(ع) رفع شد و در این ماجرا آیت الله نمازی و آیت الله ری شهری، نقش مهمی داشتند.

وی، با بیان اینکه کارهای بزرگ آیت الله نمازی در نظام اسلامی و کاشان برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود، گفت: از درگاه خداوند عاجزانه درخواست داریم تا تفضلی نمایند که سایه آیت الله نمازی برای همه از جمله مردم کاشان مستدام باشد.

آیت الله نمازی، نیز در این ملاقات با احترام از مردم کاشان یاد کرد و اظهار داشت: مردم کاشان مردمی متدین، خوب و انقلابی هستند و ضمن ابلاغ سلام به مردم کاشان برایشان آرزوی سلامتی نمود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha