شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان جنوبی گفت: ۱۳۰ نفر از امامان شبکه امامت خراسان جنوبی با سفر به استان قم، ضمن بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در نشست‌ها و جلسات علمی این دوره سه روزه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی، راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان جنوبی، از سفر استانی ۱۳۰ نفر از امامان روستا و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان به قم، خبر داد و اظهار داشت: حجت الاسلام احمد رضایی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، مدیران ادارات استانی و نمایندگی‌های اداره تبلیغات اسلامی نیز در این سفر سه روزه حضور داشتند. این برنامه با محوریت بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و با هدف توانمندسازی شبکه امامت برگزار شد.

وی در تشریح برنامه‌ها گفت: روز اول در جمکران، ۳ گروه در نوبت صبح و ۳ گروه در نوبت بعدازظهر از نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و گعده‌هایی نیز حول محور مسئله امامت و حکمرانی مردمی مسجد محور برگزار شد؛ در پایان حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در جمع امامان حضور پیدا کردند و نشستی علمی با ارائه ایشان متناسب با موضوع نمایشگاه و مبانی قرآنی مسئله امامت برگزار شد.

راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان جنوبی افزود: روز دوم حجت الاسلام امید محلاتی معان راهبری بنیاد هدایت و محمدتقی دشتی رئیس مرکز مؤلفه‌های بنیادین نظام اسلامی(مبنا) و حجت الاسلام سجاد رنجبری راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت به طرح بحث پرداختند. در مراسم اختتامیه هم در خدمت حجج اسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت و محمدتقی سیفایی مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی و ربیعی فر بودیم.

حجت الاسلام بنی خزاعی در پایان خاطرنشان کرد: این اولین سفری بود که همه امامان خراسان جنوبی به قم داشتند؛ در این چند روز در کنار هم انتقال تجارب صورت گرفت و هم مباحث گفتمانی امامت و بنیاد هدایت مرور شد؛ تلاش داریم در ادامه با شناسایی آسیب‌ها و موانع پیش روی توانمندسازی امامان در مسیر ارتقاء شبکه امامت، بیش از پیش قدم بر داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha