شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ چهارمین همایش فاطمی

حوزه/ "همایش فاطمی" ویژه اساتید، دانش آموختگان و کارمندان مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به همراه خانواده هایشان در سالن آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رهنما معاون آموزشی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در ابتدای این همایش در سخنانی با گرامیداشت سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم گفت: ۱۹ دی ماه باعث شکل گیری انقلاب اسلامی بود و این روزها نیز ایادی استکبار باعث جسارت به مرجعیت شیعه و رهبر انقلاب اسلامی شده است ولی حرکت و خروش مردم و حوزویان در دفاع از حریم مرجعیت و ولایت واقعا ستودنی بود.

وی افزود: این اتفاقات دردمند با وجود تلخی که دارد اما نشان از حقانیت راه شیعه و ولایت و رهبری دارد و خود نشان از انکار طاغوت و تولی ولایت است و همچنین نشان از زوال و نابودی جبهه کفر و استکبار دارد.

حجت الاسلام رهنما خاطرنشان ساخت: هدف از تحصیل طلاب در این مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تربیت فقهایی برجسته و اسلام شناس است که موجب برکات زیادی هستند و در نشر معارف دینی نقش بسزایی دارند.

معاون آموزشی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: این مرکز با تأییدات و راهنمایی های آیت الله فاضل لنکرانی به راه پر برکت خود ادامه می دهد و این مرکز به مجتمع عالی ارتقا پیدا کرده است و این کار جز به سختی و تلاش جهادگونه و عزم راسخ اساتید و دانش آموختگان این مرکز محقق نشده است.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از مقام و جایگاه خانواده های طلاب مشغول به تحصیل در این مرکز است چرا که این مرکز همواره تقدیر و سپاس از همسران و خانواده های طلاب را وظیفه خود می داند و امیدواریم که این مجموعه عظیم که با خلوص نیت مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی (ره) و بر اساس تقوا بنا نهاده شده است همواره بدرخشد و در راه ترویج معارف دینی موفق تر از قبل باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha