چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: حضرت فاطمه (س) برای تمام زنان عالم نمونه نجابت، پاکی و اخلاق مداری است و باید سیره این بزرگ بانوی اسلام برای همه زنان الگو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: مردم با فرهنگ و متمدن کردستان اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم می کنند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: این اقدام موهن و ضددینی در حالی توسط نشریه مذکور انجام می شود که فرانسوی ها خود را مهد آزادی بیان می دانند، آیا آزادی بیان به معنای توهین به اعتقادات دینی و مذهبی دیگران است؟.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)، عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) برای تمام زنان عالم نمونه نجابت، پاکی و اخلاق مداری است و باید سیره این بزرگ بانوی اسلام برای همه زنان الگو باشد.

ماموستا رستمی یادآور شد: امروز به عینه می بینیم که اسلام در حال فتح یک به یک قله های جهانی است با این حال نباید در جامعه اسلامی خدایی ناکرده از کسی حقی ستانده شود و یا ضایع گردد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: مسئولان و مدیران باید بدانند که پشتوانه نظام اسلامی ملت هستند لذا باید از هرگونه خدمت به مردم و جامعه اسلامی کوتاهی نکنند.

این عالم اهل سنت تأکید کرد: خدمت به ملت نجیب و قدرشناس ایران برای مسئولان به نوعی توشه آخرت محسوب می شود.

ماموستا رستمی با اشاره به اهمیت و ضرورت حجاب در جامعه اسلامی، گفت: حجاب از دستورات اسلام است و رعایت آن الزامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha