دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام فصیح نیا

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا با بیان این که حق همیشه با دلیل و منطق سخن می گوید ولی اهل باطل چون حرفی برای گفتن ندارد به استهزا روی می آورد، گفت: اخیرا نیز دشمنان پس از ناکامی در اغتشاشات به توهین و استهزا و کاریکاتور سازی علیه مرجعیت روی آورده اند و این نشان گر شکست آن هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان نقده که در مصلای این شهر برگزار شد، یکی از مهم ترین شاخصه های مومنین را تقوای الهی عنوان کرد و اظهار داشت: انسانی که همه وجودش از خداوند متعال است، نباید نسبت به دارایی های محدود خود در این دنیا مغرور باشد و تواضع در برابر انسان های الهی از خصوصیات مومنین است و البته در برابر افراد متکبر، غرور و حفظ عزت نفس لازم است و تواضع در برابر ظالم و انسان شقی شرک خفی می باشد.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، اضافه کرد: حضرت زهرا (س) علت خلقت عالم و هستی است و مقامش بالاتر از حضرت مریم و سیدة نساء العالمین می باشد و باید به درستی برای جامعه معرفی شود.

امام جمعه نقده با تأکید بر لزوم الگوگیری زنان جامعه اسلامی از حضرت زهرا (س) گفت: در زمان امام راحل می خواستند با فیلم ژاپنی برای زنان ایران الگو سازی کنند، اما امام(ره) ضمن مخالفت با آن فرمودند؛ الگوی زنان ما باید حضرت فاطمه (س) باشد.

وی افزود: کسانی که دم از شعار زن، زندگی، آزادی می زنند، آیا از مشکلات زنان و گرفتاری خانواده ها و از بین رفتن بنیان زندگی ها در غرب و اروپا آگاهی دارند؟ ۱۶۰ هزار کودک فقط در فرانسه قربانی خشونت جنسی شده اند .

حجت الاسلام فصیح نیا تصریح کرد: کسانی که می گویند نظام اسلامی برای زن ارزشی قائل نیست بهتر است بدانند که بعد از انقلاب عدالت آموزشی در جامعه بین دختران و پسران برقرار شد و دختران ما با حجاب در مسابقات ورزشی شرکت و مقام کسب می کنند .

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: مداح باید دغدغه هدایت مردم داشته باشد، باید شناخت لازم از توحید و امام شناسی و معرفت اهل بیت(ع) را به دست بیاورد و از غلو و یا کاهش منزلت اولیاء الهی بپرهیزد .

امام جمعه نقده با بیان این که مداح باید به روز و زمان شناس باشد، ادامه داد: مداحی که بگوید من با سیاست کاری ندارم مداح نیست و به درد اسلام نمی خورد.

وی در پایان با بیان این که حق، همیشه با دلیل و منطق سخن می گوید ولی اهل باطل چون حرفی برای گفتن ندارد به استهزا روی می‌آورد، گفت: اخیراً دشمنان پس از ناکامی در اغتشاشات به توهین و استهزا و کاریکاتور علیه مرجعیت روی آورده اند و این نشان‌گر شکست آن‌هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha