یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه پیرانشهر

حوزه/ امام جمعه پیرانهشر گفت: اغتشاشگرانی که مدتی شهر را نامن کردند و ضررهایی به جان و مال مردم زدند، باید جوابگوی این کار ناشایست خود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه پیرانشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) از حضرت فاطمه(س) به عنوان یک زن نمونه در جهان اسلام یاد کرد و اظهار داشت: لازم است زنان مومن، این زن نمونه اسلام را الگوی خود قرار دهند و بر رعایت حجاب و عفاف اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: مردم مؤمن ایران اسلامی، باید با تمسک به اسلام و عمل به دستورات این دین الهی، در تقویت ایمان در جامعه کمک کنند.

امام جمعه پیرانهشر با اشاره به ایجاد امنیت پایدار و قدردانی از نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد امنیت و محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: اغتشاشگرانی که مدتی شهر را نامن کردند و ضررهایی به جان و مال مردم زدند، باید جوابگوی این کار ناشایست خود باشند.

وی از خانواده‌ها خواست در جهت جلوگیری از اغفال فرزندان از سوی شبکه‌های معاند، با تبلیغات اغتشاشگران و صلب آسایش مردم، در اداره مملکت و امنیت و آسایش نهایت همکاری را با خدمتکاران امنیتی نظام داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha