سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سالاري

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: در عصر جاهلیت، دشمنان اسلام علنی علیه زنان مبارزه می‌کردند اما در جهان امروز متاسفانه دشمن با فریب و نیرنگ، شعار زن، زندگی، آزادی با برهنگی و اسارت از آنها سوء استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان، با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر و میلاد حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: در زمان جاهلیت که اعراب دختران را زنده زنده دفن می‌کردند، حضرت فاطمه زهرا(س) به زن عزت دادند.

وی افزود: در عصر جاهلیت، دشمنان اسلام علنی بر علیه زنان مبارزه می‌کردند اما در جهان امروز متاسفانه دشمن با فریب و نیرنگ، شعار زن، زندگی، آزادی با برهنگی و اسارت از آنها سو استفاده می‌کند.

خطیب جمعه شهرستان سیریک، یادآور شد: امارات متحده عربی با همکاری آل سعود مزدور به بهانه آباد کردن بخشی از سرزمین یمن، در شرم ساری و وقاحت تمام و پنهان‌کاری سیاسی در خفا، خواستار الحاق بخشی از خاک استراتژیک مردم مظلوم یمن به خودش است که ان‌شاءالله با هوشیاری انصارالله و جندالله و مردم یمن ناکام خواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha