یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع اعتراضی

نمازگزاران سنندجی با برپایی تجمع اعتراضی، اقدام ضددینی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سنندج، نمازگزاران سنندجی امروز با برپایی تجمع اعتراضی، اقدام ضددینی نشریه مبتذل فرانسوی «شارلی ابدو» در توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

در این مراسم، حجت الاسلام سیدمحمد سادات در سخنانی اظهار کرد: دشمن در طول اغتشاشات اخیر بارها به مقدسات اسلامی و دینی ما توهین کرد و در تازه ترین این گستاخی ها همگان دیدند که نشریه فرانسوی ـ صهیونیستی شارلی ابدو که ید طولایی در توهین به مقدسات ادیان الهی به ویژه رسول اکرم (ص) دارد، در اقدامی هتاکانه به رهبر معظم انقلاب و ساحت مرجعت توهین کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: کاری که گردانندگان نشریه شارلی ابدو انجام داده اند طرحی ضداسلامی برای ایجاد حساسیت در جهان اسلام و برهم زدن آرامش جامعه است.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: امروز دشمن از اقتدار و توسعه این نظام به شدت عصبانی است و با انجام این دست از اقدامات ضددینی به دنبال این است که توطئه ای جدید علیه این نظام راه اندازی کند، ولی بی گمان ملت ایران بسیار باهوش تر از این هستند که فریب این توطئه های نخ نما را بخورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha