جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی مردم بوشهر علیه روزنامه هتاک فرانسوی

حوزه/ مردم بوشهر در سراسر استان بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراضی، هتک حرمت نشریه شارلی ابدو فرانسه به مرجعیت و مقام معظم رهبری را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم بوشهر در سراسر استان بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراضی، هتک حرمت نشریه شارلی ابدو فرانسه به مرجعیت و مقام معظم رهبری را محکوم کردند.

در بوشهر مردم مسیر مصلای جمعه امام خمینی(ره) تا میدان قدس را با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فرانسه» پیمودند و خشم و انزجار خود را از اقدام پلید این روزنامه هتاک نشان دادند.

بوشهری‌ها همچنین با فریاد «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» حمایت خود را از مقام عظمای ولایت و مرجعیت شیعه اعلام داشتند، همچنین راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب عشق و ارادت خود را به ولایت ابراز داشتند.

در این مسیر، راهپیمایان از هر قشر و سن و سالی اعم از مدیران و مسئولان، طلب و روحانیون، دانشجویان و دیگر اقشار در آن شرکت کرده بودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه، اعلام کرد: اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار نشریه فرانسوی، خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه‌گاه محکم گذر از فراز و فرودها و گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی می‌دانند، برانگیخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha