شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه موقت شهرستان نایین

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان نایین گفت: سازمان موساد و سیا با گسترش اسلام، احساس خطر و وحشت کردند به همین دلیل در تمام کشورهای اروپایی مبارزه و توهین علیه پیامبر و مقدسات شروع شد، اما نتیجه این دشمنی‌ها برعکس و اقبال مردم به اسلام بیشتر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت شهرستان نایین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک میلاد صدیقه کبری حضرت زهرا(س) و ولادت بزرگ مرد تاریخ امام خمینی(ره)، اظهار داشت: هیچ کدام از انسان‌ها نمی‌توانند مقام و منزلتی که خداوند به حضرت زهرا داده را درک کنند، طبق گفته پیامبر اکرم(ص) اولین کسی که به بهشت وارد می‌شود، حضرت زهرا(س) است و نبی اکرم(ص) می‌فرمایند من وقتی مشتاق بهشت می‌شوم، گلوی فاطمه را می‌بوسم.

وی افزود: وقتی حضرت زهرا(س) به دنیا آمد، نوری درخشان شرق و غرب عالم را فراگرفت که مکمل این نور حضرت مهدی(عج) است و در روز ظهورش دولت الزهرا تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: زمانی که زنان بهشتی بر حضرت خدیجه(س) وارد شدند، به ایشان گفتند که این فرزند پاک و مبارک است و در خودش و نسلش برکت وجود دارد، که یکی از آن خیر کثیر نسل فاطمه(س)، امام خمینی(ره) هستند.

امام جمعه موقت نایین، خاطرنشان کرد: امام قطره‌ای از این دریا و شعاعی از این نور عظیم بود که در عالم گسترده و منشأ آثار و برکات فراوان نه تنها برای ایران بلکه برای کل دنیا شد.

وی ادامه داد: این که یک نفر مکتب امام(ره) را به دل آفریقا می‌برد و ۴۰ میلیون نفر در نیجریه شیعه می‌شوند و یا اینکه حقیقت انقلابی امام(ره) منشأ نفوذ مکتب اهل بیت(ع) به اروپا و آمریکا می‌شود، همه از نور صدیقه کبری است.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه دشمنان متحد شدند که از طریق اسلام ستیزی و جنگ با اسلام این نور را خاموش کنند، گفت: از نقطه شروع انقلاب، دشمنان به طرق مختلف تحریم، جنگ تحمیلی، مسلح کردن منافقین و در تنگنا و فشار قرار دادن مردم مظلوم ایران تلاش کردند، جلوی پیشرفت و حرکتی که بر مبنای فکری و عقیدتی حضرت امام(ره) بود، گرفته شود.

وی اضافه کرد: سازمان موساد و سیا با گسترش اسلام، احساس خطر و وحشت کردند به همین دلیل در تمام کشورهای اروپایی مبارزه و توهین علیه پیامبر و مقدسات شروع شد، اما نتیجه این دشمنی‌ها برعکس و اقبال مردم به اسلام بیشتر شد.

امام جمعه موقت شهرستان نایین، اظهار داشت: در همین کشور فرانسه که نشریه فاسد به مقام معظم رهبری اهانت می‌کند، ۳۸ درصد از فروش کتاب‌ها، قرآن کریم بوده و این یعنی اسلام وارد خانه‌های مردم اروپا شده است.

وی با تأکید بر اینکه توهین به مقام شامخ مرجعیت دل‌های مسلمانان را مجروح می‌کند، افزود: این حرکت‌ها جلو پیشرفت اسلام و جلوی هدف نورانی امام امت که رسیدن به ظهور امام عصر است را نمی‌تواند بگیرد.

حجت الاسلام شفیعی خاطرنشان کرد: طبق کلام رهبری، راه علاج این است که ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای کشورهای اسلامی قوی بشود تا دشمن به رعب و وحشت بیفتد و دنیا در مقابل ایران اسلامی زانو بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha