چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قبل

راوی دفاع مقدس گفت: دشمنان به دلیل اینکه پیشرفت ایران را در عرصه های مختلف دیده اند با ایجاد جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال خراب کردن حال مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حاج حسین یکتا شب گذشته در گردهمایی مدیران و فعالین اجتماعی و فرهنگی کاشان در تالار شهر فرهنگ سرای مهر این شهر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز امیدواری کرد که عیدی ولادت زهرای مرضیه (س) به شیعیان جهان ظهور حضرت مهدی (عج) باشد .

راوی دفاع مقدس به نقش مردم دارالمؤمنین کاشان در پشتیبانی از جنگ و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جوانان زلال و پاک هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند.

یکتا با اشاره به اغتشاشات اخیر ابراز داشت: دشمنان پس از شکست در دفاع مقدس از طریق سرمایه گذاری سنگین با شبیخون فرهنگی در جهت مقابله با انقلاب اسلامی ایران بر آمدند.

راوی دفاع مقدس با اشاره به برکات راهیان نور اظهار کرد: زمانی که پیکرهای مطهر غواص‌های دست بسته آمدند رهبر انقلاب فرمودند در لحظه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت امام زمان(عج) نظر کرد و غواص‌های دست بسته رخ نشان دادند و حال جامعه خوب شد و در ادامه بود که حال خوب‌ها، حال بدها را تغییر دادند.

وی یادآورشد: دشمن پس از سال ۷۸ تمام توان خود را با تغییر سبک زندگی به میدان آورد تا سال ۸۸ محصول آن را بچیند اما با حکمت، معرفت و بصیرت، خداوند زمزم اربعین را جوشاند.

یکتا، با بیان اینکه در بحث اقتصادی دشمن هرکاری می‌خواست کرد و تحریمی بیشتر از این مقدار نداریم اما حتما پس از این سختی‌ها، آسانی قرار دارد، تأکید کرد: در جنگ نظامی با ۱۸ کشور جنگیدیم اما در نهایت صدام نابود شد و این روزها ایران و عراق با یکدیگر متحد شده‌اند و با کمک حشدالشعبی تعداد زیادی از نیروهای آمریکایی از عراق خارج شدند.

یکتا با بیان اینکه دشمنان به دلیل اینکه پیشرفت ایران را در عرصه های مختلف دیده اند با ایجاد جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال خراب کردن حال مردم هستند، گفت: مقام معظم رهبری فرمود می دانم که خداوند متعال جایگاه رفیعی به برکت اهل بیت (ع) و نظام اسلامی برای ملت ایران در نظر گرفته است .

وی با اشاره به فرمایش رهبری که بودجه مبنای برنامه ریزی نیست، خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین که معنی آن جهد، جهاد و کوشش به همراه مبارزه است باید در جهت مقابله با دشمن به میدان بیاییم.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه همه باید به میدان بیایند، گفت: می توانیم با وحدت وهمدلی و زیر چتر ولایت کاشان را به عنوان نگین معرفتی و ماموریتی و تربیتی کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرز ما عشق است CA ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 1
    سلام آقای تریپاتی ☀️(https://iqna.ir/00Gh8X)... بله، نور پاکیزه فقط محدود در یک شهر نیست... فرمانده ی ما فراتر از مرزها است، مثل خودِ شما (https://iqna.ir/00GY53)! مرز ما عشق است هر جا اوست آنجا خاک ماست (www.iribnews.ir/files/fa/news/1399/7/1/5362347_460.mp4) 🔸حبذا خاکی که از آن مصطفی گل می‌کند /در شبستانش سحر، نور و صدا گل می‌کند /تا که زهرا (س) بی‌علی (ع) تنها نماند در زمین /از درون کعبه روزی مرتضی گل می‌کند /عشق اگر با غیرت و مردی بیامیزد به هم /از زمین تشنه روزی کربلا گل می‌کند /نور پاکیزه فقط محدود در یک شهر نیست /از مدینه تا خراسانش رضا گل می‌کند /این خیال آستان تو مرا بخشیده مهر /از نگاه آسمان «صل علی..» گل می‌کند‌ /ای امام عاشقان این بی‌ثمر را سبز کن /از نگاه گرم تو صدق و صفا گل می‌کند /دل به پابوس تو آمد، چشم، مشتاق تو شد در دعای دست مستان «ربنا» گل می‌کند /حسرت پابوس و دیدارت مرا دیوانه کرد /خاک «گنگا» نیز با یاد شما گل می‌کند /آمدم از هند تا ایران به امید شفا /در دلم خاک خراسان با رضا گل می‌کند /یا خدا شیر و شکر کن هند و ایران را به مهر /بعد از این درس اشارات و شفا گل می‌کند /یاد یار مهربان در خاک ایران جاری است /دل به یاد دوستان آشنا گل می‌کند /تا چراغ خانه ایرانیان روشن شود /چلچراغ یا علی موسی الرضا گل می‌کند.🔸سلام ای رفیق حکیم! «اگر کسی رفیقی دانشــمند با عملی ارشاد کننده نداشته باشد که چراغ فکر خود را از شعله گفتار او روشن سازد، گمراه میشود. (پیشگفتار کتاب رفیق حکیم)» نور پاکیزه فقط محدود در یک شهر نیست... شاه، چراغ، روشن! فعالیت‌های سید شهید شاهچراغی ما را هنوز دوست و دشمن ندیده است! شهید بهشتی گفت بگذارید دشمنان ما از اصبانیت بمیرند! بگذارید دشمنان از علم و امیدواری ما به خشم بیایند! ✍ای آرتین عزیزم! امید به خدای بزرگ و آینده ای روشن داشته باش و بدان من و تو و همه سربازان امام (در جهان! 🌏) برای سربلندی و آبادانی و عزت ایران و اسلام لحظه ای از پای نخواهیم نشست.
  • مربع 🟥 شدن CA ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 1
    «خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! وَأَوْحَيْنَا إِلَىٰ مُوسَىٰ وَأَخِيهِ أَن تَبَوَّآ لِقَوْمِكُمَا بِمِصْرَ بُيُوتًا وَاجْعَلُوا بُيُوتَكُمْ قِبْلَةً وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ. بت و گوساله امروز ما چیست که مردم دنیا (و مردم قوم موسی/رهبر) را از حرف حق موسی/هارون زمان دور میکند؟ باید پیام رسان های دشمن را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم! «وَانْظُرْ إِلَى إِلَهِكَ الَّذِي ظَلْتَ عَلَيْهِ عَاكِفًا لَنُحَرِّقَنَّهُ ثُمَّ لَنَنْسِفَنَّهُ فِي الْيَمِّ نَسْفًا» قبل از آن که دشمن ما (و دشمن بشریت!) قرآن، مسجد و ما و فرزندانمون را بسوزاند. «قَالُوا حَرِّقُوهُ وَانْصُرُوا آلِهَتَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ فَاعِلِينَ». حاج قاسم مقام خلیل اللهی داشت! وَمَنْ أَحْسَنُ دِينًا مِّمَّنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ وَاتَّبَعَ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۗ وَاتَّخَذَ اللَّهُ إِبْرَاهِيمَ خَلِيلًا. يَا نَارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاَماً - بر ابراهیم! بر قاسم! بر محسن! محسن فاطمه (س)! سلام فرمانده (https://hawzahnews.com/xbK97)! آنهایی که رأی منفی و قرمز به سرود و سردار و سلام می دهند، نیاز بیشتری به سلام و سردی دارند! سلیمانی ها مثل قرص آرام بخشند! نمی‌خوابند تا دیگران در آرامش بخوابند! داستان دختری هندی به نام نرگس را شنیده اید (https://irna.ir/xjH9mZ)؟ هر شب از پدر و مادرش می‌خواهد که برایش قصه ی حاج قاسم را تعریف کنند تا خوابش ببرد. یک شب که کسی نبود تا برایش قصه بگوید، حاج قاسم به خوابش آمد و خودش برایش قصه می‌گوید! قصه اش شد کتابی به نام نقاشی خدا، که به سه زبان ترجمه و در هندوستان منتشر شده است! ما بدون قصه ای هر شب از دلاوریهای سلیمانی ها نمی خوابیم! لَقَدْ كَانَ فِي قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِي الْأَلْبَابِ ۗ مَا كَانَ حَدِيثًا يُفْتَرَىٰ وَلَٰكِن تَصْدِيقَ الَّذِي بَيْنَ يَدَيْهِ وَتَفْصِيلَ كُلِّ شَيْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ. باید خودمان بشویم کتاب! باید خودمان بشویم شهید و سردار و سرود و سلام! قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! مستکبران از تکثیر کوثر وحشت دارند! و به پاکی حسّاسیت دارند! فَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَن قَالُوا أَخْرِجُوا آلَ لُوطٍ مِّن قَرْيَتِكُمْ ۖ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ. باید هجرت کرد – الی الله! فَآمَنَ لَهُ لُوطٌ ۘ وَقَالَ إِنِّي مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّي ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ. حاج یکتا گفت:«از دیواره‌های هیأت بیرون بیایید. هم جوان‌ها و هم خودمان نیاز به هجرت داریم». امام خامنه ای گفتند کلمه شهید یک کتاب است! بجای رأی منفی و قرمز، بخوانید مربع هایِ ما را – مربع های قرمزِ 🟥 ما را (https://khl.ink/f/46501)!🇮🇷🌏🇵🇸
    • ای یکتا! یا واحد! CA ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      0 0
      مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم «حاج عباس حسینی یکتا» پدر بزرگوار سردار حاج حسین یکتا از مسجد باب الجنه تا آرامستان باغ بهشت قم برگزار شد (https://defapress.ir/568097). در باغ ما در مغرب زمین هم برگزار شد! سلام بر شما! شما شهیدان زنده! بی حسرت از جهان نرود هیچ کس به در الا شهید عشق به تیر از کمان دوست! حاج حسین یکتا گفتند جمعه جمعه رفتنیها شد... جمعه رفتنی های قاسم و مصباح و فخری زاده. و که، احتمالا، دارد جمعه آمدن ها هم نزدیک میشود! جایی ندارد تفرقه بین حسینی ها | دیدید که تابوت یک سردار ایرانی، تشییع شد آن هم به دست کاظمینی ها! آن هم به دست مهاجرانی... مهاجرانی از جنس ما! ما با دفاع از حرم‌هامان نشان دادیم... جان می‌دهیم اما به اهل ظلم میدان نه. گفتم که... روزی هم قرار جنگ اگر باشد... میدان جنگ ما تلاویو است، تهران نه!🇮🇷🇵🇸