شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سروان شهید احمد کشوری نیا را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سروان احمد کشوری نیا شهید مدافع امنیت که در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام سردار رادان آمده است:

با سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدای گلگون کفن از بدو خلقت تا کنون بخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای نظم و امنیت و مدافعین حرم اهل بیت (ع).

مِّنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ، فَمِنْهُم مَّن قَضی نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ، وَما بَدَّلُوا تَبْدیلا.
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. احزاب ﴿۲۳﴾

سلام و صلوات خداوند بر ارواح تابناک شهدای والا مقام گلگون کفنان جبهه‌ی حق علیه باطل از بدو خلقت تا امروز بخصوص شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم اهلبیت (ع).

شهیدان همیشه در تاریخ زنده و الهام بخش حال و آینده هستند، شهدا با تقدیم بالاترین سرمایه خویش که جانشان می‌باشد تجارتی بس سودمند در ساحت ربوبی رقم می‌زنند " إِنَّ اللَّهَ اشْتَریٰ مِنَ الْمُؤْمِنینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوٰلَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ" و هیچ پاداشتی بالاتر از قرب الهی برای آنان نیست.

استان لرستان با برخورداری از افرادی مومن و وفادار به انقلاب اسلامی و نیروهای مکتبی همواره در ادوار مختلف مدافع آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی بوده و حاصل آن تقدیم ۶۵۵۰ شهید والامقام می‌باشد و امروز شاهد تشییع و تدفین یکی از غیور مردان این سرزمین جناب سروان "احمد کشوری نیا" که پس از ۲۲ سال خدمت صادقانه از هیچ کوششی فرو گذار ننموده و درتاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ در مبارزه با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی مجروح و در سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به مقام شهادت نایل گردید و با اهداء اعضای بدن خویش به چندین انسان جانی دوباره بخشید.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف ایران اسلامی ضمن تبریک و تسلیت به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، مردم شریف استان لرستان، خانواده‌های معظم شهداء خاصه خانواده محترم شهید بزرگوار احمد کشوری نیا.به وجود چنین همکارانی در فراجا برخود می‌بالم و افتخار می‌کنم.

در این مجلس نورانی که بنام و یاد این شهید بزرگوار برگزار شده است با دعای حضرت ولی عصر (عج) و دعای مردم شریف این سرزمین بیش از پیش موفق عمل کنیم ان شاءالله. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha