یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نعمتی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری آزمون اخذ استادی و ارتقای حکم استادی خبر داد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به ظرفیت حوزه علمیه استان برای پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به امکانات فراهم شده اعم از نرم افزاری و سخت افزاری، این امکان وجود دارد تا ۳۸۵ طلبه جدید در مدارس علمیه استان بوشهر جذب شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان از بهمن ماه آغاز می شود گفت: تعداد هشت مدرسه علمیه در سطح استان وجود دارد که از این تعداد دو مدرسه کوتاه مدت و ۶ مدرسه بلند مدت هستند؛ علاوه بر این دو رشته تخصصی مشاوره و کلام در استان ایجاد شده است که هر کدام می توانند ۲۰ نفر را پذیرش کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری آزمون اخذ استادی و ارتقای حکم استادی خبر داد و گفت: برای این آزمون ۴۰ نفر متقاضی وجود دارد که این آزمون با حضور اساتید اعزامی از قم برگزار می شود.

حجت الاسلام نعمتی از برگزاری امتحان جامع سفیران، شفاهی پایه ۱۰ و درس خارج خبر داد و اظهار داشت: برای این آزمون ۴۸ نفر متقاضی وجود دارد و تلاش داریم تا این آزمون در نیمه دوم بهمن ماه برگزار شود.

وی همچنین از برگزاری امتحانات پایانی نیمه سال مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این امتحانات از نیمه دوم دی ماه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha