سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام فیاضی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این علما و روحانیون هستند که در برابر هجمه‌های دشمنان و امپراطوری رسانه‌ای غرب علیه انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و نیروها را تربیت می‌کنند تا جلوی توطئه‌ها و حملات فرهنگی مقاومت کنند و لذا عظمت امروز را مدیون علمایی هستیم که در برابر استعمار استکبار ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در همایش بزرگ شبکه تربیتی صالحین که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز فخر ما این است که به عنوان خادمی کوچک در آذربایجان‌غربی، استان مجاهدت‌های خاموش و استانی که برای حفظ وجب وجب آن ۳۶ هزار شهید خون دادند، مشغول خدمت هستیم.

وی افزود: انسان‌های بزرگ در سایه افراد بزرگ و مربیان متدین تربیت شده‌اند و اینکه در روایات بیان شده است، مداد علما افضل از خون شهداست، یک تعارف نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه هر نسلی باید ولی نعمت خود را بشناسد، گفت: ملت امروز تربیت شده مکتب امام راحل و رهبر انقلاب است و حضرت امام(ره) به ما یاد دادند که باید در برابر دشمن مبارزه و مقاومت کرد.

وی خاطرنشان کرد: این علما و روحانیون هستند که در برابر هجمه‌های دشمنان و امپراطوری رسانه‌ای غرب علیه انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و نیروها را تربیت می‌کنند تا جلوی توطئه‌ها و حملات فرهنگی مقاومت کنند و لذا عظمت امروز را مدیون علمایی هستیم که در برابر استعمار استکبار ایستادند.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه جایگاه مربی، جایگاه کوچکی نیست، خاطرنشان کرد: علما همیشه در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بودند و هستند و بنده از این بابت دست همه علما خصوصا ائمه جمعه استان را می‌بوسم.

وی تصریح کرد: باید مسئولین سازمان بسیج کشور نسبت به تقویت صالحین اهتمام بیشتری داشته باشند و این مربیان صالحین هستند که جوانان را در برابر هجمه‌ها و تهاجمات حفظ می‌کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha