یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: طلاب جهادی در عمل نشان داده‌اند که برای خدمت به هم نوعان خود آماده هرگونه ایثار و جهاد هستند و در قبال آن به جز رضای خدا، چیز دیگری برای آنان مهم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی استاد حوزه علمیه کردستان، شامگاه چهارشنبه در نشست با جمعی از طلاب جهادی شهرستان سنندج، اظهار داشت: جهاد واژه‌ای مقدس در اسلام و جهادگر نیز انسانی وارسته است که خود را وقف مردم و جامعه کرده است.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: کارهایی که گروه‌های جهادی در سطح کشور انجام می‌دهند، با وجود اینکه از نظر مادی دست مزدی نمی گیرند، ولی کاری که جهادگران انجام می‌دهند بسیار مبارک و ارزشمند است و دارای ارزش معنوی بسیار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور طلاب در گروه‌های جهای نسبت به سایر اقشار بسیار پررنگ است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر که شاهد حوادث مهمی مانند کرونا و بلایای طبیعی در کشور بودیم، طلاب جهادی با خلوص نیت در میدان خدمت به مردم حاضر شدند و نشان دادند که روحانیت همواره بخشی از جامعه است و در مقابل آن احساس تکلیف می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: ایران با پهنه گسترده خود نیازمند تلاش‌های بسیاری برای رسیدن به نقطه آرمانی است، از این رو نقش گروه‌های جهادی می‌تواند در از بین محرومیت و آبادانی این مملکت بسیار تاثیرگذار باشد.

استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: طلاب جهادی در عمل نشان داده‌اند که برای خدمت به هم نوعان خود آماده هرگونه ایثار و جهاد هستند و در قبال آن به جز رضای خدا، چیز دیگری برای آنان مهم نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha