دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید استحکام فرهنگی خانواده‌ها و جامعه در زمینه‌های مختلف تقویت شود گفت: در زمانی که فتنه‌انگیزی دشمنان در اوج است باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار مدیران و مسئولین سازمان خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر، بازنشستگان را هویت هر سازمان دانست و اظهار کرد: برخی از افرادی که بازنشسته می‌شوند از بسیاری از افراد فعال‌تر و پرتلاش‌تر هستند که باید از تجارب و دانش آنها بهتر و بیشتر استفاده شود. احترام پیشکسوتان و بازنشستگان را باید حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: استفاده از ظرفیت افراد باتجربه و پیشکسوتان در همه حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف باید مد نظر باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مسائل فرهنگی بیان کرد: رسانه‌های بیگانه به دنبال تخریب فرهنگی جامعه ما هستند و می‌خواهند هویت دینی و ملی ما را دچار تغییر کنند و این موضوع را از جهات مختلف دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به توطئه‌های مختلف و متنوع جهان استکبار به طرق مختلف اشاره کرد و ادامه داد: باید حساسیت بالایی در این زمینه داشته باشیم و در خانواده‌ها مراقبت کنیم که اسیر این مسائل نشوند.

وی با بیان اینکه باید استحکام فرهنگی خانواده‌ها و جامعه در زمینه‌های مختلف تقویت شود افزود: در زمانی که فتنه‌انگیزی دشمنان در اوج است باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار تعمیق و افزایش برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه شد و بیان کرد: نیروهای مسلح نه تنها خودشان بلکه خانواده‌های آنها نیز از نیروهای مسلح هستند و در کنار هم از کشور دفاع می‌کنند.

وی والدین را گنج برای هر نفر دانست و افزود: باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و هر روز و در هر فرصتی که در اختیار داشتیم برای ادای احترام به خدمت والدین خود برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha