دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مظاهری

حجت الاسلام مظاهری به حرکت ستاد امربه معروف ونهی از منکر در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن امروز سپاه مقتدر و ستاد امربه معروف ونهی از منکر توانمند را در لیست تحریم های خود قرار داده و دلیل آن هم این است که این دو مجموعه در مسیر انقلاب و اهداف عالیه نظام اسلامی در حرکت هستند.

حجت الاسلام محسن مظاهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان در پی اقدام خصمانه اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم دبیر و ستاد امر به معرو ف و نهی از منکر اظهار داشت: دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام توان خود را در یک جنگ ترکیبی بکار گرفته است که این نشان از قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد که در فضای رسانه ای بعضی از نهاد های مقدس نظام اسلامی را مورد هجمه قرار دهد و با این هجمه ها به نظام ضربه بزند.

حجت الاسلام مظاهری به حرکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسیر انقلاب اشاره و بیان کرد: دشمن امروز سپاه مقتدر و ستاد امربه معروف ونهی از منکر توانمند را در لیست تحریم های خود قرار داده و دلیل آن هم این است که این دو مجموعه در مسیر انقلاب و اهداف عالیه نظام اسلامی در حرکت هستند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: دشمن با تضعیف ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صدد تغییر مسیر اعتقادی مردم از اهداف الهی نظام اسلامی می باشد و می خواهد راه و روش انقلابی را سست جلوه بدهد.

وی به شانتاژهای رسانه ای علیه ستاد امربه معروف ونهی از منکر اشاره و افزود: بارها دشمنان در فضای مجازی و رسانه ای با انتشار خبر های دروغ و یا گزینشی علیه ستاد امربه معروف و نهی از منکر سعی بر تلقین فکر های و ایده های نادرست در اذهان عمومی مردم داشته اند که به لطف بصیرت و آگاهی مردم موفق نبوده اند.

حجت الاسلام مظاهری به بی اثر بودن تحریم ها اشاره کرد و گفت: ستاد امربه معروف ونهی از منکر یک بنگاه اقتصادی نیست و دبیر آن هم یک فعال اقتصادی نیست که بخواهد این تحریم ها در جلوگیری از فعالیتهای ستاد نقش داشته باشد. دشمنان نظام بدانند با این تحریم ها ما مصمم تر از پیش در رسیدن به اهداف عالیه نظام گام برخواهیم داشت.

وی به مهمترین علت تحریم ستاد امربه معروف ونهی از منکر اشاره و اظهار کرد: مهمترین علت دشمن بر تحریم ستاد امربه معروف ونهی از منکر و همچنین دبیر این ستاد، حراست و حفاظت از ارزش های دینی و اعتقادی مردم و صیانت از اصل نظام بوده و از این فعالیت ها ناراضی و عصبانی است.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: راه اندازی گشت ارشاد مسئولین در قالب قرارگاه گام دوم، رصد و اصلاح برنامه های آموزشی و کتب مدارس کشور، پیشنهاد تشکیل وزارت خانواده و جوانی جمعیت از جمله فعلیت های ستاد امربه معروف و نهی از منکر در زمانی کوتاه گذشته بوده که باعث عصبانیت بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام شده است و وظیفه ما انجام و به نتیجه رساندن برنامه های ستاد می باشد.

حجت الاسلام مظاهری اظهار کرد: ضمن محکومیت اقدام خصمانه اتحادیه اروپا نسبت به تحریم دبیر و مجموعه ستاد امربه معروف ونهی از منکر به دشمنان نظام اسلامی این پیام را خواهیم داد که با تمام توان درمسیر رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت خواهیم کرد که حرکت در این مسیر امتداد راه شهدای عزیز انقلابی اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha