جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه

حوزه/ معاون مطالبه‌گری و امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان یزد از صدور بیانیه تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر یزد در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم برخی مسئولین و نهادهای جمهوری اسلامی از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر و رئیس این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام محمد علی زحمتکش معاون مطالبه‌گری و امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان یزد از صدور بیانیه تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر یزد در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم برخی مسئولین و نهادهای جمهوری اسلامی از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر و رئیس این ستاد خبر داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

در روزهایی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، کشور عزیز و نظام سرافراز اسلامی‌مان را مورد سنگین‌ترین هجمه‌های جنگ ترکیبی تاریخ قرار داده‌اند و در این چند ماه خود و مزدوران داخلی و خارجی شان از هیچ جنایت حقیقی و مجازی برعلیه ملک و دین و ملت فروگذار نکرده‌اند، اتحادیه اروپا در اقدامی نابخردانه و خلاف عرف و قوانین بین المللی، اقدام به تحریم برخی مسئولین و نهادهای جمهوری اسلامی نموده است.

در این میان تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر مخلص آن جناب آقای دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی بسیار عجیب و دور از ذهن بود.

بی‌شک عملکرد و ایستادگی‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در برابر هجمه‌های بی‌وقفه و شبانه روزی فرهنگ منحط غرب و دولت‌های ظالم و فاسد غربی در به چالش کشیدن و از بین بردن ارزش‌ها و ریشه‌های تمدن اسلامی ایران اسلامی و جمهوری اسلامی در زمینه مسائل فرهنگی و اخلاقی و اعتقادی و همچنین مطالبه‌گری و مبارزه با انواع فسادهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دولت‌های زبون غربی به ویژه اتحادیه نامیمون اروپایی را بر آن داشته است که دست به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر محترم آن بزند.

تشکل‌های مردمی آمر به معروف و ناهی از منکر، تمام تحریم‌های دول غربی علیه نهادها و مسئولین کشور عزیزمان و به طور خاص تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر محترم آن جناب آقای دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی را عمیقاً محکوم می‌نماید و ضمن اعلام بیعت مجدد با رهبر و ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (زید عمره)، اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر خدوم آن اعلام می‌دارد.

ان‌شاءالله همگی ما ذیل عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه در انجام تکالیف الهی‌مان ثابت قدم و استوار باشیم و مشمول نصرت خداوند متعال باشیم.

ومن الله التوفیق و عیه التکلان

تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر یزد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha