شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ز

حوزه / در آستانه دهه مبارک فجر اولین گروه ۳۰۰ نفره کاروان "راهیان نور" از کاشان عازم مناطق دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در آستانه دهه مبارک فجر اولین گروه ۳۰۰ نفره دانش آموزان دختر دوره متوسطه در قالب کاروان "راهیان نور" صبح چهارشنبه پنجم بهمن ۱۴۰۱ از کاشان عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرگزاری حوزه اعلام کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از دختران بسیجی متوسطه دوم با ۷ دستگاه اتوبوس به مدت ۴ روز به مناطق راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند و از مناطق اروند کنار، شلمچه، مسجد جامع خرمشهر، یادمان شهید تندگویان و گلزار شهدای آبادان،هویزه، طلاییه، دهلاویه و چزابه بازدید می کنند.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری با بیان اینکه در هر اتوبوس یک طلبه خواهر به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی و تبلیغی حضور دارد، هدف از این کار را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، هشت سال ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و ترویج تفکر بسیجی عنوان کرد.

وی در پایان افزود: در دوره بعدی بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی دوره متوسطه پسر نیز با ۷ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب خواهند شد.

انتهای پیام

اولین گروه ۳۰۰ نفره از کاشان عازم اردوی "راهیان نور" شد + عکس

اولین گروه ۳۰۰ نفره از کاشان عازم اردوی "راهیان نور" شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha