یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ر

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: بر اساس فرمایش امام هادی(ع)، بدترین مصیبت برای انسان، فرزند ناخلف و نسل ناصالح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز گذشته در مراسم بدرقه اولین گروه ۳۰۰ نفره کاروان "راهیان نور" کاشان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور، در هفت توصیه و سفارش به خواهران شرکت کننده در این اردو، اظهار داشت: اولین توصیه این است که به نیابت از حضرت زهرا(س) سفر خود را انجام دهید که ثواب این سفر بی نهایت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خواهران شرکت کننده در این اردو در مسیر، گاهی اوقات با امام زمان(عج) خلوت کنند و در این خلوت نسبت به وجود مقدس آن حضرت اظهار دوستی نمایند، خاطرنشان کرد: در طول سفر هر موقع به یاد آوردید، دعای سلامتی امام زمان(عج) را با توجه بخوانید و همان لحظه امام زمان(عج) برای شما دعا خواهند کرد.

وی افزود: در این سفر با وضو وارد مناطق عملیاتی بشوید، زیرا قدم به قدم این خاک خون شهدا ریخته شده و به تعبیر حضرت امام(ره) در این بیابان‌ها، حضرت زهرا(س) هر شب به این شهدای گمنام و استخوان‌های شهدا سر می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه خواهران در این سفر برای اینکه اجرشان زیادتر شود، هر چه می‌توانند به افراد دیگر کمک کنند، گفت: امام سجاد(ع) وقتی به سفر مکه می‌رفتند، ناشناس به کاروان‌ها می‌رفتند تا به افراد در کارها کمک کنند.

وی، تصریح کرد: خواهران در این سفر معنوی برای ظهور، سلامتی مقام معظم رهبری، رفع مشکلات کشور، سلامتی و عاقبت بخیری خودشان، سعادت و آینده خود و نسل صالح دعا کنند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه بر اساس فرمایش امام هادی(ع)، بدترین مصیبت برای انسان، فرزند ناخلف و نسل ناصالح است، یادآور شد: در طول سفر، چهار قل، سوره‌های توحید، ناس، فلق و کافرون و آیةالکرسی و سوره قدر را حتما بخوانید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha