سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، امروز چهارشنبه ۵ بهمن‌ماه مدیریت حوزه علمیه استان یزد بیانیه ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تحریم آن به دست اتحادیه اروپا، صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَیۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُمۡ".
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پدیده ای مبارک و نورانی است که برآمده از عمق معارف انقلاب اسلامی و اندیشه امام امت یعنی خمینی کبیر (ره) است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز یک شجره طیبه است که ایران اسلامی و تمام منطقه اسلامی، در سایه ی اقتدار اوست و ثمره مبارک آن، تشکیل حلقه های مقاومت در منطقه است. شهید سلیمانی که لرزه بر اندام نظام سلطه انداخت، یکی از میوه های شجره طیبه سپاه است و امروز شهید سلیمانی به یک مکتب و جریان همیشگی در جبهه مقاومت تبدیل شده است و سپاه پاسداران، از همیشه قوی‌تر در امتداد خط شهید سلیمانی به حرکت خود برای فتح قله های کلیدی جهان، ادامه خواهد داد.
اقدام مذبوحانه ی اتحادیه‌ اروپا در تروریستی خواندن مردمی ترین، صلح جوترین و پر افتخارترین نهاد نظامی دنیا، خود حکایت از تروریست بودن این اتحادیه است. اتحادیه اروپا، بهای سنگین تبعیت بی چون و چرا از دولت مستکبر آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را پرداخت خواهد کرد.
حوزه علمیه یزد به شدت این اقدام را محکوم می کند و از همه مسئولان نظام به ویژه قوای مقننه و مجریه انتظار دارد که در تلافی این اقدام گستاخانه، عکس العملی سخت و پشیمان کننده بدهند و زمینه گسترش کمی و کیفی این شجره طیبه به ویژه سپاه قدس را در سراسر دنیا فراهم کنند تا مردم سایر کشورها از میوه های این شجره طیبه استفاده کنند و از استبداد نظام سلطه رهائی یابند.
والسلام علیکم و رحمة الله
مدیریت حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha