پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد گفت: دوره آموزشی معارف اسلامی برای همسران روحانیون و طلاب با عنوان "طرح کوثر" دانش‌پژوه می‌پذیرد.

حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به ضرورت رشد و ارتقاء تحصیلی و تهذیبی همسران روحانیون و طلاب، اظهار داشت: دوره آموزشی معارف اسلامی برای همسران روحانیون و طلاب با عنوان "طرح کوثر" دانش‌پژوه می‌پذیرد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد افزود: دوره آموزشی طرح کوثر بیش از ٢٠ سال است که در حوزه علمیه قم و برخی از استان‌های کشور اجرا می‌شود که در استان یزد نیز از سال ١٣٩٩ اولین دوره آن برگزار شد.

وی ادامه داد: اکنون دوره دوم پذیرش دانش‌پژوه طرح کوثر در حال اجراست که علاقمندان می‌توانند از طریق لینک طرح کوثر در آن شرکت نمایند.

مسئول برگزاری طرح کوثر در یزد، خاطرنشان کرد: این طرح به دو شیوه قابل اجراست، شیوه اول دوره سه ساله روزی یک ساعت و نیم کلاس و شیوه دوم آن، دوره یک سال و نیم (سه ترم) روزی ٣ ساعت کلاس، می‌باشد.

وی با بیان اینکه هر کدام از دو شیوه اجرا به صورت حضوری و غیر حضوری قابل اجرا است، گفت: این دوره‌ها در صورت رسیدن به حد نصاب ٢٠ نفر و تعهد مبنی بر شرکت مرتب و منظم در دوره‌ها، اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد یادآور شد: همچنین اساتید دوره از بهترین اساتید حوزه علمیه خواهران می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha