چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس گفت: ۲ هزار و ۲۳۰ نفر از طلاب در طرح امین استان فارس حضور دارند، بنابراین باید طلاب را تجهیز کرد تا مسئولیت طلبگی خود را به نحو احسن انجام دهند تا بتوانند ایفای رسالت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مسجد حرم مطهر سیدعلاالدین حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: فرایند حوزه تلاش بر این است که یکسری از مراکز که همسو با رسالت حوزه علمیه است از جمله آموزش و پرورش در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: برای تمامی طلابی که داوطلب حضور در آموزش و پرورش هستند سه مرحله آموزش از جمله آموزش بدو خدمت، ضمن خدمت و ارزیابی وجود دارد.

به گفته مدیر حوزه علمیه استان فارس، ۲ هزار و ۲۳۰ نفر از طلاب در طرح امین استان فارس حضور دارند، بنابراین باید طلاب را تجهیز کرد تا مسئولیت طلبگی خود را به نحو احسن انجام دهند تا بتوانند ایفای رسالت کنند.

وی در پایان گفت: قطعا باید ریسک یک طرح کلان مانند طرح امین را که یک فرصت است به جان بخریم. اینکه تصور کنیم این طرح بدون کم و کاست اجرا شود درست نیست؛ این ریسک معقول را با آغوش باز می پذیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha