سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ حجت الاسلام جعفری از برگزاری دوره آموزش مجازی «جهاد تبیین» ویژه ائمه جماعات، فعالین فرهنگی و مسئولین کانون های مساجد خبر داد.

حجت الاسلام حسن جعفری مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی چشمه در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: دوره آموزش مجازی «جهاد تبیین» در راستای برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء توانمندی های طلاب و روحانیون و فعالین فرهنگی مساجد کشور به همت موسسه فرهنگی هنری چشمه و با همکاری دفتر رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان و بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره بصورت مجازی و در بستر پیام رسان ایرانی «ایتا» و از اول تا ۲۵ بهمن ماه۱۴۰۱ برگزار می شود، تصریح کرد: در این دوره آموزشی پنج ساعته از حضور اساتید برتر در این عرصه همچون حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رنجبر ،حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی و اساتید مهدی فضائلی، محمد لسانی و هادی صائبی استفاده می شود.

مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی چشمه عنوان کرد: در این دوره موضوعاتی همچون جهاد تبیین در آیات و روایات، جهاد تبیین بایسته ها و الزامات، نقش عملیاتی مبلغان دینی در جهاد تبیین، مهادت های هفتگانه جهاد تبیین و پاسخ به سئوالات و شبهات رایج در جامعه پرداخته می شود.

وی ابراز کرد: از مزایای شرکت در این دوره می توان به مواردی چون تمامی مراحل ثبت نام، شرکت در کلاس و آزمون به صورت مجازی، دریافت گواهی پایان دوره از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، دریافت گواهی پایان دوره از مراکز علمی و دانشگاهی معتبر، تاییدیه بسیج طلاب و روحانیون استان و استفاده از مزایای طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان اشاره کرد.

حجت الاسلام جعفری متذکر شد: از دیگر ویژگی های این دوره،می توان به آموزش طلاب و روحانیون در بستر فضای مجازی و پیام رسان ایرانی ایتا و قرار گرفتن محتوای آموزش در کانال« سامانه آموزشی طنین» به آدرسtanin_academy@ اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha