یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مجمع جهانی تقریب مذاهب

حوزه/ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور بیانیه ای، حمله گستاخانه به کتاب مقدس مسلمانان را هتاکی و اهانتی بسیار بزرگ به وحی الهی، ادیان ابراهیمی و عقاید صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان دانسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای به شرح زیر هتک حرمت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کرد:

« بسم الله الرحمن الرحیم»
«نَزَّلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقًا لِمَا بَیْنَ یَدَیْهِ وَ أَنْزَلَ التَّوْرَاةَ وَالْإِنْجِیلَ، مِنْ قَبْلُ هُدًی لِلنَّاسِ وَأَنْزَلَ الْفُرْقَانَ» )سوره آل عمران آیات سوم و چهارم)

بار دیگر دنیا شاهد توهین نژادپرستی اسلام‌ستیز با حمایت یکی از دولت های غربی علیه مقدسات اسلامی بود.

مسئولان برخی کشورهای اروپایی علی رغم شعارهای زیبای حقوق بشری به بهانه آزادی بیان مدنظرغرب، از عناصر افراط گرا و تندرو در راه ایجاد و توسعه دشمنی مردم دنیا علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی حمایت کرده و هدف واهی صهیونیست جهانی یعنی اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی را با روش ها و شیوه های گوناگون به عنوان راهبرد سیاسی خود دنبال می‌کنند.

حمله گستاخانه به کتاب مقدس مسلمانان، نه آزادی بیان است و نه هیچ توجیه دیگری دارد. این کار هتاکی و اهانتی بسیار بزرگ به وحی الهی، ادیان ابراهیمی و عقاید صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha