دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صدا و سیمای بوشهر

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: برای اول بار در استان بوشهر، هر روز صبح به مدت یک ساعت از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه الی شنبه ۲۲ بهمن ماه در ۱۰ شهرستان برنامه جُنگ و شادی از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ضمن تشکر از پرسنل و کارکنان صدا و سیمای بوشهر اظهار داشت: ایام الله دهه فجر امسال باید باشکوه برگزار شود و این نیازمند اطلاع رسانی گسترده دستاوردهای انقلاب و نظام است.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر ادامه داد: پوشش گسترده اخبار، تولید، ساخت و پخش آثار و محتواهای متناسب با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نمایش حضور مردم در و بازنمایی موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند همکاری دستگاه های مختلف با صدا و سیما است.

وی بیان کرد: دشمن از طریق رسانه ضعف های کوچک را بزرگ جلوه می دهد و ما باید حداکثر استفاده را فضای مجازی و رسانه ملی داشته باشیم.

در ادامه این نشست حیدری مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره اهمیت انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب سلامی، طلوع تمدن نوین اسلامی بود و ما همچنان داریم با رفع نواقص و مشکلات به سمت تشکل دولت اسلامی حرکت می کنیم.

وی با بیان برنامه های پیش بینی شده صداوسیمای مرکز بوشهر برای دهه فجر گفت: صدا و سیما و مجموعه همکاران با برنامه ریزی صورت گرفته و کم کم به با پخش برنامه های مرتبط با دهه فجر به پیشواز ایام الله دهه فجر می رویم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ادامه داد: برای اول بار در استان بوشهر، هر روز صبح به مدت یک ساعت از تاریخ چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه الی شنبه ۲۲ بهمن ماه در ۱۰ شهرستان برنامه جنگ و شادی را از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

حیدری اظهار کرد: برنامه های متنوع و پویش های مختلفی را برای فضای مجازی پیش بینی شده که اطلاع رسانی خواهد شد و مردم و هموطنان می توانند آثار تولیدی با گوشی برای انعکاس در شبکه بوشهر برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha