شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعةالزهرا(س) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ» (سوره توبه، آیه ۳۳)

بار دیگر در سایه‌ی شوم حمایت دولت‌های غربی و لایه‌های قدرت‌های صهیونیستی و در ادامه ستیز سازمان‌یافته با ادیان الهی، گناه و معصیت نابخشودنی اهانت به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی با مجوز رسمی کشور سوئد تکرار شد. این عمل جنون‌آمیز و گستاخانه‌ که منتهای سفاهت و جهالت جهان غرب است؛ نشان از اوج استیصال و ناتوانی دشمنان اسلام و تکرار شیونِ شیاطین امروز در برابر منطق نیرومند قرآن کریم در تسخیر افکار جهانیان و گسترش سریع اسلام در جهان امروز به‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه‌ی سردمداران استکبار است.

حرکت جاهلانه اخیر در برخی کشورهای اروپایی و اهانت به قرآن کریم؛ ادامه ستیز هدفمند غرب با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است. از سوی دیگر هدف این جنایت آن است که ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار شده‌اند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و آن چه امروز صهیونیسم بین الملل و دولت‌های غربی در باتلاق آن گرفتارند؛ غافل سازد.

آنها باید بدانند که امروز پیروان واقعی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و ملت های بیدار جهان، هوشیارتر از همیشه اهداف و اعمال آنها را رصد می کنند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام الله علیها این اقدام موهن را شدیداً محکوم کرده و آن را در جهت ترویج اسلام‌ستیزی، اشاعه تنفر و تفرقه بین جوامع و انسان‌ها تلقی می‌کند و از همه آزادی‌خواهان و مردم آگاه جهان می‌خواهد با اقدامات توهین‌آمیز به مقدسات دینی دیگران و نیز به جریانات اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی جاهلانه به عنوان مظهر آزادی بیان، که متأسفانه در بسیاری از کشورهای اروپایی امری عادی تلقی می‌شود، مقابله ‌و بر ضرورت برخورد قاطع با سوءاستفاده از ارزش آزادی بیان، تأکید کنند و تا حصول این مطالبه ی برحق، آرام ننشینند.

همچنین ورود قاطعانه نهادهای بین‌المللی جهان اسلام و دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی کشور جهت پیگیری حقوقی و جرم انگاری این اقدامات امری ضروری می‌داند.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه های علمیه خواهران

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha