جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در پس توهین و آتش زدن قرآن کریم می‌توان چهره صهیونیسم جهانی را به خوبی دید، جریانی که دست به هر کاری می‌زند که سیمایی غیرانسانی از اسلام و قرآن برای جهانیان ترسیم کند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: اگر امروز می‌بینیم در کشورهای غربی و به اصلاح دارای آزادی بیان اینگونه به قرآن توهین می‌شود و بعضا در برخی از این کشورها شاهد قرآن سوزی هستیم، این نشانه‌ای محکم بر استیصال فرهنگ منحط غرب در برابر اسلام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: توهین و آتش زدن به قرآن نه تنها هیچ تاثیری در حرکت رو به جلوی اسلام در دنیا به ویژه در جهان غرب و اروپا ندارد، بلکه این کار غیرانسانی و به دور از تمدن مدعیان دروغین حقوق بشر، حقانیت قرآن نزد جهانیان را ثابت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام توهین به مقدسات دیگر ادیان الهی و کتب آنان محکوم و شرعا حرام است، با این وجود همان کسانی که امروز دست به عمل غیرانسانی آتش زدن قرآن می زنند، نمی‌دانند که با این کار خود به سمت نیستی و نابودی حتمی در حال حرکت هستند.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: مسئله دیگری که در این‌باره بسیار حائز اهمیت است، این می‌باشد که در پشت این اهانت‌ها می‌توان چهره صهیونیسم جهانی را به خوبی دید، جریانی که دست به هر کاری می‌زند که سیمایی غیرانسانی از اسلام و قرآن برای جهانیان ترسیم کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: این حرکت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و آینده بشریت دیر یا زود در دستان دین مبین اسلام خواهد بود و اسلام دین فراگیر جهان می‌شود.

وی تأکید کرد: از مجامع بین المللی و به ویژه سران کشورهای اسلامی می‌خواهیم و انتظار داریم که در برابر این هتاکی‌ها موضع منفعل به خود نگیرند و با واکنش قاطع زمینه این بی‌حرمتی‌ها را از بین ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha