جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفرعلی قهرمانی -  موسسه الحکمه

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم تصریح کرد: از جمله مهم ترین رموز موفقیت فعالان رسانه ای بسیج، تقویت فعالیت های گروهی آن هم با رویکرد انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی قهرمانی طی سخنانی در دوره آموزشی" رسانه و هویت طلبگی" که در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: بسیاری از استعدادها و توانمندی ها در قالب فعالیت های گروهی منسجم و با برنامه، مجال ظهور و بروز پیدا می کند به خصوص در شجره طیبه بسیج که انگیزه و نیروی ایمانی قوی نیز برای فعالیت در عرصه رسانه و فضای مجازی وجود دارد.

وی خطاب به طلاب و فضلای بسیجی فعال در رسانه و فضای مجازی همچنین گفت: بکوشید که در عین روزآمدی، در ابعاد مختلف به ویژه در ساحت رسانه و فضای مجازی، اهل تحلیل عمیق باشید و به خصوص مطالعه کتاب را جدی بگیرید.

حسین عباسی فر، پژوهشگر و مدرس فضای مجازی نیز طی سخنانی در این دوره آموزشی با بیان این که نباید تحت تأثیر القائات دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: با وجود همه سختی ها و فشارها و تحریم ها، جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف حتی در بخش اقتصادی، موفقیت های بسیاری داشته و ما باید قدردان داشته هایمان باشیم.

وی افزود: اگر حتی یک صدم تحریم ها و فشارهایی که علیه کشور ما وجود دارد، علیه هر کشوری از جمله همین کشورهای تحریم کننده ما برقرار می شد، آن ها از روی نقشه حذف می شدند اما ایران اسلامی با وجود همه این مسایل با قدرت به راه خود ادامه می دهد، البته این سخن به معنای نادیده گرفتن مشکلات نیست.

وی ابراز داشت: برای مقابله با هجمه رسانه ای دشمن و از جمله پروپاگاندای اخیر باید مجاهدت رسانه ای داشته باشیم و بدانیم که در سایه تلاش و مجاهدت و اخلاص موفق خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha