پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / امام جمعه اهواز گفت: دشمنان هر چند وقت یک بار به اهل بیت(ع) و قرآن کریم اهانت می‌کنند که بخشی از آن به دلیل عصبانیت از اسلام ناب محمدی و رسوایی آنها می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: از توصیه‌های اکید رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم، اصول و روش‌های تحکیم خانواده است.

وی نعمت زبان را یکی از ابزارهای تحکیم خانواده برشمرد و افزود: انسان باید مهارت‌های بهره‌مندی از نعمت زبان را فرا بگیرد و پیش از ازدواج با مدل ارتباط خود با افراد به ویژه با همسر آشنا شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شوهرداری و همسرداری بهترین وسیله‌ای است که می‌تواند نفس انسان را کنترل کند، ادامه داد: انسان اگر بتواند زبان را به خوبی مهار کند، از باطن خیلی خوب بهره‌مند خواهد شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه فرصت‌های سه ماه رجب، شعبان و رمضان را باید قدر دانست، بیان کرد: ماه شریف رجب، ماه آمادگی برای سفر معنوی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با گرامیداشت دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام(ره)، عنوان کرد: دهه مبارک فجر بهار تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به دشمنی دشمنان با اسلام ناب محمدی، گفت: دشمنان هر چند وقت یک بار به اهل بیت(ع) و قرآن کریم اهانت می‌کنند که بخشی از آن به دلیل عصبانیت از اسلام ناب محمدی و رسوایی آنها می‌باشد.

امام جمعه اهواز با اشاره به شکست‌ها و بی‌عرضگی‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: همان‌هایی که به آتش کشیدن برخی از مردم در خیابان‌ها را شاهد بودند، امروز در خیابان‌های آنها فتنه و آتش سوزی به راه افتاده است و لذا طبیعی است که اینگونه دیوانگی کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا و کشورهای اروپایی، عنوان کرد: اگر تحریم‌ها اثر داشت در روزهای کرونا مجبور به سرقت ماسک نمی‌شدند و اگر نتیجه بخش بود شاهد حضور نیروهای مسلح ایران در دریای مدیترانه نمی‌بودیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی و عمله‌های آن دست و پا می‌زنند تا محو شدن از تاریخ را حتی اگر شده یک سال به تعویق بیاندازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha