جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام ذاکری / جاسک

حوزه / امام جمعه جاسک گفت: دشمنان راهبردهایی برای فراموشی انقلاب اسلامی و تحریف واقعیات دوران پهلوی در پیش گرفته‌اند و لذا وظیفه در دهه فجر سال جاری، تبیین دستاوردهای انقلاب و یادآوری ایام الله در فجر به جوانان و نوجوانان در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک امروز در خطبه‌های نماز جمعه به تبیین عناصر اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: عناصری در تداوم انقلاب اسلامی وجود دارد که نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده، نخست عقیده اسلامی، حضور مردم و بصیرت و آگاهی است که کارشناسان بین‌المللی به این امر اذعان داشته و راز توقف ناپذیری انقلاب اسلامی را در توجه به آن می‌دانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای احیای اسلام یک ضرورت است تا مردم دنیا با اسلام آشنا شوند، افزود: انقلاب حادثه جاری و دائمی و اثر گذاری آن در تمام دنیا قابل مشاهده است.

خطیب جمعه جاسک در بخش دیگر یادآور شد: برشمردن برکات ماه رجب، پرهیز از معاصی و انس با ادعیه وارد شده مایه انس و تقرب به پروردگار است.

حجت‌الاسلام ذاکری با بیان اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر قرار داریم، عنوان کرد: امسال لازم است جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: دشمنان راهبردهایی برای فراموشی انقلاب اسلامی و تحریف واقعیات دوران پهلوی در پیش گرفته‌اند و لذا وظیفه در دهه فجر سال جاری، تبیین دستاوردهای انقلاب و یادآوری ایام الله در فجر به جوانان و نوجوانان در جامعه است.

امام جمعه جاسک در بخش دیگر ضمن محکومیت اهانت به مقدسات و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، یادآور شد: اقدام مذبوحانه کسانی که به مقدسات مسلمانان با شعار آزادی بیان اهانت می‌کنند، نشان می‌دهد آنها می‌خواهند نام اسلام در دنیا نباشد.

حجت‌الاسلام ذاکری گفت: دشمنان می‌بینند نام اسلام سراسر دنیا را فرا گرفته و روز به روز بر تعداد مسلمانان افزوده می‌شود، بنابراین آنها برای مقابله با اسلام به اسلام هراسی روی آورده‌اند.

وی تصریح کرد: قرآن و اسلام روز به روز پرنورتر خواهد شد و شاهد خواهیم بود اسلام سراسر دنیا را فرا خواهد گرفت.

نمازگزاران شهرستان جاسک در پایان، در تجمع اعتراضی برعلیه اهانت کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم با سردادن شعار و قرائت قطعنامه، انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha