دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جاسک

حوزه / امام جمعه جاسک گفت: طوفان الاقصی، غزه را از فراموشی به سر تیتر اخبار جهان آورد و نه تنها برای مسلمانان بلکه برای غیر مسلمان به مسئله انسانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک، امروز در نشست علمی طلاب مدرسه علمیه مولود کعبه(ع) که در سالن اجتماعات برگزار شد، با اشاره به حوادث چند روزه اخیر که در کشور رقم خورده است، اظهار داشت: نقش رسانه در رنگ و لعاب دادن برخی از این حوادث به وضوح روشن است و امروز برخی از رسانه‌ها به زعم خود می‌خواهند با گفتارشان نور خدا را خاموش کنند.

وی افزود: اولین مطالب در خصوص هک و از مدار شدن پمپ بنزین‌ها در سراسر کشور است که جای سوال است چرا به سراغ این کار رفته‌اند؟ نخست می‌توان به این موضوع فکر کرد که اگر آمریکا باشد برای دور ساختن ذهنیت افکار عمومی است که ایران را درگیر مسائل داخلی کند.

امام جمعه شهرستان جاسک گفت: یکی از مواردی که ارتباط مستقیمی با مردم دارد سوخت است و با توجه به اینکه نزدیک ایام انتخابات هستیم، بنابراین دشمنان می‌خواهند تا نارضایتی در بین مردم ایجاد کنند و لذا باید نقاط ضعف سایبری را در کشور جبران کنیم.

حجت‌الاسلام ذاکری عنوان کرد: از مهمترین مشکلات کشور در آسیب‌های سایبری، نبود شبکه اطلاعات و ارتباطات بومی است که شاهد حملات سایبری متعددی در پالایشگاه و برق بودیم و متحمل خسارات‌های چند صد میلیاردی برای کشور بوده است.

حمله تروریستی به پاسگاه راسک و شهادت ۱۲ نفر از نیروهای فراجا

وی اظهار کرد: حمله تروریستی به پاسگاه راسک و شهادت ۱۲ نفر از نیروهای انتظامی از دیگر بازی‌های دشمن برای ایجاد نا امنی در درون کشور است.

امام جمعه شهرستان جاسک بیان کرد: در قصه ناامنی نیز باید توجه‌ها به برخی از عناصر خود فروخته داخلی و خارجی باشد.

داستان ۶۰ میلیون تومانی به مداح برای مراسم شهید گمنام

حجت‌الاسلام ذاکری اضافه کرد: تبلیغات در جهان امروز نقش اثر گذاری دارد تا آنجا که می‌تواند زیبا را بد جلوه دهد و بد را زیبا نشان دهد.

وی بیان کرد: داستان مداحی که برای مراسم شهدای گمنام در بندرعباس ۶۰ میلیون می‌خواهد، این در ذهن مردم تداعی می‌کند که از نام شهدا نان می‌خوردند که از اساس کذب است و حتی نام مداح را نریمان کریمی یاد کرده‌اند.

طوفان الاقصی فلسطین را از نابودی نجات داد

امام جمعه شهرستان جاسک اظهار کرد: در چند سال اخیر فشارها بر فلسطینیان شدت گرفته بود و صهیونیست‌ها حتی در مسجد الاقصی به مسلمانان توهین می‌کردند.

حجت‌الاسلام ذاکری ابراز کرد: از طرفی عادی سازی روابط بین کشورهای اسلامی در قالب صلح ابراهیم در شکل گرفتن بود که پس از طوفان الاقصی به فراموشی سپرده شد و کشوری مانند عربستان که اعتبار و جایگاه ویژه‌ای در بین عرب‌ها داشت به این عادی سازی می‌پیوست.

وی ابراز کرد: طوفان الاقصی، غزه را از فراموشی به سر تیتر اخبار جهان آورد و نه تنها برای مسلمانان بلکه برای غیر مسلمان به مسئله انسانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha