جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 923563
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
تصاویر تودیع و معارفه امام جمعه جاسک

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان جاسک برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان جاسک، در سالن اجتماعات منطقه دوم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در این جلسه، شهرستان جاسک را دارای مشکلاتی زیادی دانست و افزود: چشم انداز آینده شهرستان جاسک روشن است؛ در آینده نه چندان دور شاهد توسعه جدی در منطقه سواحل مکران خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: پیشرفته ترین شهرهای دنیا شهرهایی هستند که در سواحل دریا قرار دارند، اما متاسفانه در کشور ما این معادله معکوس است و شهرهای بندری وضعیت خوبی ندارند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: نوع نگاه به مسئله توسعه، عمران و آبادی کشورها معطوف به شهرهای بندری و مناطقی است که در نزدیکی های ساحل دریا قرار دارند، اما نمی‌دانم دلایل خاصی دارد که نگاه به شهرهای بندری در ایران کم رنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: توصیه های رهبر معظم انقلاب برای توجه ویژه به سواحل مکران نوید آینده روشنی برای کشور، استان و مردم عزیز که در این مناطق زندگی می کنند، دارد.

وی در ادامه گفت: نماز جمعه یک کنگره هفتگی مومنانه است که مردم دور هم جمع می شوند و خدا را بندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه نماز جمعه نقش موثری در وحدت و انسجام جامعه اسلامی دارد، افزود: نمازجمعه نقش برجسته ای در دفع شبهاتی که از ناحیه دشمنان القا می شود، دارد.

امام جمعه بندرعباس، نماز جمعه را نماد هماهنگی، وحدت، عزت مومنانه عنوان کرد و ادامه داد: نماز جمعه هم نمازی است که زمینه‌های بندگی مومنان را فراهم می کند و هم مسئله سیاسی جهان اسلام و مسائل کشور را مثل یک رصدخانه بررسی و مشکلات و توطئه های دشمن را خنثی می کند.

وی در پایان از زحمات چندین ساله حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان تقدیر و برای حجت الاسلام شیخ عباس ذاکری امام جمعه جدید جاسک آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام ذاکری، مدیریت حوزه علمیه مولود کعبه جاسک و معاونت آموزش حوزه علمیه هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    خدارحمتشون کنه امروز درصانحه تصادف فوت شدن 24/9/1400