جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ امام جمعه سعدآباد با بیان اینکه علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است، گفت: همه‌ آزادی‌خواهان جهان باید در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد در خطبه‌های نماز جمعه، با تبریک ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران واقعه‌ای تاریخی و نقطه عطف و فراموش ناشدنی در جریان انقلاب در سال ۱۳۵۷ است.

امام جمعه سعدآباد افزود: مردم مومن و انقلابی جمهوری اسلامی ایران اگر طالب گنج معرفت و حقیقت و رستگاری هستند، اما نباید احساس بی‌نیازی از امام(ره) و انقلاب و ولایت کنند و به تعبیر زیبای حافظ، نباید ترک گدایی از این رهرو راه حق نمایند.

امام جمعه سعدآباد در ادامه با اشاره به اهانت برخی از کشورهای اروپایی به مقداست اسلام و قران کریم، گفت: در چند ماه گذشته و خصوصا در چند روز اخیر در بعضی از کشورهای اروپایی مدعی آزادی بیان، به قرآن کتاب آسمانی مسلمانان و مقدسات اسلامی اهانت‌هایی صورت گرفت، این حرکت محکوم است و در راستای پروژه اسلام هراسی انجام می‌شود.

حجت الاسلام کشاورز خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم در چند کشور اروپایی را محکوم کردند و نوشتند "اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است".

امام جمعه سعدآباد با بیان اینکه علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است، گفت: همه‌ آزادی‌خواهان جهان باید در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha