جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام بارانی / پارسیان

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه صف‌های طولانی نانوایی‌ها گلایه و نارضایتی مردم پارسیان را به دنبال دارد، گفت: تکرار مشکلات در سال‌های متمادی حاصل بی‌تدبیری و عدم برنامه ریزی مناسب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات سخیف مستکبرین علیه قرآن و مقدسات اسلامی، سیاستی صهیونیستی و در راستای اسلام هراسی است.

وی با بیان اینکه گفتمان اسلام ناب و مقاومت، عامل نابودی استکبار جهانی خواهد شد، گفت: جوانان فرهیخته، با مطالعه سرنوشت روژه گارودی اندیشمند و مورخ بزرگ فرانسوی، آزادی بیان ادعایی اروپایی‌ها را مشاهده نمایند.

حجت‌الاسلام بارانی عنوان کرد: امت اسلامی باید نسبت به هتک حرمت مقدسات حساسیت نشان بدهد و سکوت، بازی در زمین دشمن است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر شناخت دشمن اصلی، خاطرنشان کرد: برخی حوادث داخلی نباید باعث شود تا مردم بصیر و انقلابی نسبت به دشمن خارجی غافل شوند.

امام جمعه پارسیان گفت: انقلاب اسلامی آغازی بر پایان یک انحطاط بزرگ بود و از نابودی هویت اسلامی و ایرانی در کشور جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام بارانی ادامه داد: جشن‌های دهه فجر باید باشکوه‌تر و کیفی‌تر و با نگاه به فرصت‌ها و تهدیدات امروز براساس ابتکار و نوآوری با محوریت جهاد تبیین برگزار گردد.

امام جمعه پارسیان با بیان اینکه صف‌های طولانی نانوایی‌ها گلایه و نارضایتی مردم شهرستان را به دنبال دارد، گفت: تکرار مشکلات در سال‌های متمادی حاصل بی‌تدبیری و عدم برنامه ریزی مناسب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha