جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1067185
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
سپاه پاسداران

حوزه/ من یک سپاهی‌ام؛ در برابر مردمم سرم به زیر، لازم باشد سرم هست زیر تیغ، از مو باریکتر است گردنم ولی فقط و فقط برای مردمم، من خودم از جنس همین مردمم برای مردمم جان بر کفم، به وقت خطر اسلحه ام به دست، نه چمدان به دست، به وقت کرونا گروهان به خط، افراد همه صف به صف، به وقت سیل بیل به دست، نه دست به کمر.

خبرگزاری حوزه | در تقابل با دشمنان وطن ام سینه ام سپر، برای هر که ابر قدرتی، دور و بر من یکی نپر، به وقت جنگ اسلحه ام به دست با سری نترس، من از نسل کورش ام مثل آبا و اجدادت از من بترس، خط قرمزم خاک و ناموس وطن است این را خوب بفهم، ایران نمیخواهد، یک سردار سپاه حریف شماست این را خوب بفهم، نگاهت به خاک من چپ نشود که از کاسه در میارم چشمُ چال نگاه چپ، مرد این میدان ماییم این را سالهاست که ثابت کرده ایم.


من یک سپاهی ام؛ در برابر مردمم سرم به زیر، لازم باشد سرم هست زیر تیغ، از مو باریکتر است گردنم ولی فقط و فقط برای مردمم، من خودم از جنس همین مردمم برای مردمم جان بر کفم، به وقت خطر اسلحه ام به دست، نه چمدان به دست، به وقت کرونا گروهان به خط، افراد همه صف به صف، به وقت سیل بیل به دست، نه دست به کمر، به وقت زلزله در سرما بلرز در گرما بپز، برای سیل زده و زلزله زده غذای گرم بپز، من یک سپاهی ام که به خاک می افتم، خاک میخورم، ولی خاک نمیدهم...


من یک سپاهی ام؛ همان که هیچ وقت ترور نکرد، ولی تروریست شد، همان که تروریست کُش شد ولی کودک کُش نشد، همان که منجی مال و جان و ناموس اعراب شد، همان که کابوس امریکا و عربستان و اسرائیل شد، همان که عجل مرگ داعشی ها تا نفر آخر شد، همان که قاسم سلیمانی بهترین ژنرال دنیا شد.
آری؛ همه ایران یک سپاهی ایم ولی سیاهی لشکر نه، ما سربازهای بدون مرزیم که خون میدهیم ولی خونه نه، تا آخرین قطره خون میجنگیم تا که میدان جنگ تلاویو باشد، تهران نه، آنکه قدرت اش پوشالی ست آمریکاست، ایران نه، علَم مبارزه با تروریست دست ایران است، آمریکا نه، ما محکم ایستاده ایم تا مرز ما دریای مدیترانه تا دریای سرخ باشد، خوزستان نه، این جمله ختم کلام باشد، ابر قدرت باید تنها و تنها ایران باشد...

دنیا آن زمان دار مکافات شد که آمریکا، همان که عمده کشورهای دنیا زیر چکمه های ارتش اش لگدمال شد، بمب های هسته ایش روی سر مردم هیروشیما امتحان شد، حامی صدام و تحمیل هشت سال جنگ به ایران شد، حامی رژیم غاصب اسرائیل و سعودی کودک کش شد. همان که در هفت کشور دنیا کودتا به پا کرد، داعش و طالبان و القائده رو ایجاد کرد، هواپیمای مسافربری رو با مسافرهاش تو هوا ساقط کرد، همان که حتی به کودکان پروانه ای هم رحم نکرد!


و حالا بدبختی دنیا آنجا شد که این ابر تروریست تطهیر شد و تروریست خواند کشوری را که دویست سال است که به هیچ کشوری حمله نظامی نکرد، برای مبارزه با تروریست دست هیچ کشوری رو رد نکرد، داعش، توله ای که آمریکا پس داده بود را سر به نیست کرد و لحظه ای بی تفاوت به درد کودکان غزه و یمن و افغانستان نشد، همان کشوری که جنگ، تحریم، تهدید را پذیرفت ولی هیچ وقت گاو شیر ده نشد، کشوری که با رهبری سید علی، علی زمان تنها به خدا تکیه کرد و یک ایران قوی شد.
من یک سپاهی ام، جان میدهم ولی خاک نه، این حرف را در عمل هم ثابت کرده ام، و تا آخرین قطره خون پای این حرفم ایستاده ام.

حسن هوشیار از یاسوج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • همتی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 0
    احسنت به شما