جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه بررسی و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب-استان ایلام

حوزه / کارگاه آموزشی «خواش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور مدیران مدارس علمیه استان ایلام در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام در کارگاه آموزشی «خواش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» که امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام با حضور مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات و مطالبات مهمی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید داشته اند مسئله امید به آینده است، چرا که دشمن موج یاس پراکنی را در میان اقشار مختلف دنبال می کند و امید بخشی به جامعه یکی از موضوعات مهمی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد و همه در جهت تحقق این امر تلاش کنند.

مدیر حوزه های علمیه ایلام با اشاره به اهمیت مسئله رشد جمعیت بیان کرد: اگر جامعه ای بخواهد آینده روشنی داشته باشد باید نگاهش به جوانان باشد. بیانه گام دوم انقلاب یک زیرساخت بسیار محکم و حساب شده برای رشد علمی، فرهنگی و معنوی جوانان است.

وی در ادامه با اشاره به دیدارهای مکرر جوانان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: همین که هرساله جوانان در مناسبت های مختلف با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند و با تفکرات و نگاه های مختلف به بیان موضوعات و مسائل جامعه می پردازند، انتقاد می کنند، نگاه و برداشت های خود را در رابطه با مسائل مختلف جامعه بیان می کنند، این امر حکایت از دوراندیشی، آینده نگری و هوشمندی رهبری دارد که می خواهند نقش و اثرگذاری جوانان را در جامعه تبیین کنند تا جوانان پرسش گر و اهل فکر و اندیشه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان تأکید کرد: حوزه های علمیه، مراکز دانشگاهی و علمی کشور به تاسی از فرامین حکیم فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های فرهنگی، پژوهشی و علمی با برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت نقش و جایگاه خود را در جامعه بشناسند و در جهت تحقق این امر مهم نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بیت اله نوریان IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    عالی بووددست مریزاد