پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری اجرای طرح «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» در مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری دوره مقدماتی توانمندسازی مربیان طرح «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» در استان خبر داد و گفت: این دوره طی یک روز با حضور استاد اعزامی از قم در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد و اساتید حوزه به خوانش این بیانیه پرداختند.

وی با بیان اینکه در این دوره تعداد ۱۲ نفر از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان شرکت کردند گفت: هدف از برگزاری این دوره خوانش بیانیه گام دوم انقلاب توسط اساتید و سپس اجرای این طرح در مدارس علمیه جهت اساتید و طلاب است که با هدف توانمندسازی طلاب و روحانیون جهت نشر بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه های تبلیغی است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: این طرح در دهه مبارکه فجر در قالب ۶ ساعت درسی به طلاب مدارس علمیه استان تدریس خواهد شد.

حجت الاسلام خدری اظهار کرد: بیانیه گام دوم نقشه عملیاتی انقلاب اسلامی برای گذر موفق از چله دوم انقلاب و رسیدن به آرمان های انقلاب است که به فرموده مقام معظم رهبری با بیه میدان آمدن مردم و به ویژه جوانان و با پرچم داری جوانان مومن انقلابی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح بر آن است تا با ساز و کاری مناسب ضمن تبیین بیانیه گام دوم در بین حوزویان، نسبت عملی ایشان را با آن مشخص و اقداماتی عملی را جهت تحقق مفاد آن یا گفتمان سازی آن بین جوانان و آحاد مردم تعیین کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اهداف اصلی این طرح را «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب»، ایجاد نگاه محوری به بیانیه گام دوم در مباحثات و گفتگوهای اساتید و طلاب حوزه های علمیه، حضور میدانی طلاب و فضای حوزه های علمیه در عرصه گفتمان سازی بیانیه گام دوم عنوان کرد و گفت: علاوه بر این ایجاد شبکه اساتید معارف بیانیه گام دوم، شناسایی حوزه های علمیه فعال و دغدغه مند نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و تبدیل مباحث انقلاب اسلامی به موضوع ترویج و تبلیغ در بین طلاب و مبلغان از دیگر اهداف این دوره است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha