پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با صدور بیانیه ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور در ویژه برنامه های یوم‌الله ۱۲ بهمن ماه دعوت بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، با صدور بیانیه ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور در ویژه برنامه های یوم‌الله ۱۲ بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

در این بیانیه آمده است:

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِل، اِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

یوم ا... ۱۲ بهمن یادآور بازگشت ظفرمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به میهن پس از ۱۵سال تبعید و دوری از وطن و آغاز جشن های ایام الله دهه مبارک فجر است.

ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی پس از سالها مبارزه و لبیک گویی به ندای برحق امامشان، سرانجام در ۱۲ بهمن به پیشواز مردی رفتند که تاریخ را متحول و معادلات سیاسی جهان معاصر را تغییر و حکومت الله را در زمین احیا کرد.

یوم الله ۱۲ بهمن امسال نیز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و شهیدپرور آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور در مراسم تجدید بیعت با ولایت، یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده و میثاق نا گسستنی با آرمانهای والای اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید خواهند کرد.

از عموم مردم ولایتمدار تبریز بالاخص از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نیز دعوت می شود در همایش ویژه یوم الله ۱۲ بهمن که در محضر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

• زمان: چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲

• مکان: تالار اجتماعات مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha