جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج

حوزه/ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: اهالی رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در جهاد تبیین ضمن انتقاد و مطالبه گری به معرفی کارهای خوبی که در کشور انجام شده بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز روز دوشنبه دهم بهمن‌ماه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: دشمن مدت‌ها است در قالب یک جنگ ترکیبی جنگ نرمی‌ را علیه انقلاب اسلامی شروع کرده، چرا که در جنگ سخت ۸سال دفاع مقدس نتوانستند به موفقیت دست یابند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه تشخصی دشمن در جنگ نرم دشوار است ادامه داد: در جنگ ترکیبی اخیر تمرکز دشمن بر روی جنگ شناختی گذاشته شد و توانستند بر نسل جوان تا حدودی اثر گذار باشند.

وی با تأکید بر مسئولیت رسانه‌ها در میدان جنگ نرم گفت: دشمن در جنگ روایت‌ها در بسیاری از مولفه‌ها از ما جلو افتاد و آنچه در فضای واقعی وجود نداشت را در فضای مجازی ایجاد کرد، مثل شایعه سرنگونی حکومت که در فضای مجازی اتفاق افتاد اما در فضای واقعی کاملا خلاف واقعیت بود.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه مردم ما متوجه توطئه دشمنان شدند افزود: تحریم فرماندهان سپاه، تروریستی خواندن سپاه و حملات کور اخیر نشانه استیصال دشمن است، چرا که آنها در این جنگ ترکیبی همه عوامل خود از سلطنت طلب‌ها تا سلبریتی‌های خائن و تجزیه طلبان را وارد میدان کردند اما بالاخره شکست خوردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: راه علاج مقابله با دشمن جهاد تبیین است و باید جریانات انقلابی و رسانه‌ها به عنوان یک ید واحده در برابر دشمن باشند.

سردار حیدرنیا گفت: دشمن به دنبال استحاله نظام، مقبولیت زدایی و مشروعیت زدایی از نظام است و با امپراطوری رسانه‌ای خود در صدد تاثیرگذاری بر روی فکر و اندیشه نسل جوان است.

وی با بیان اینکه بار سنگین جهاد تبیین بر دوش اهالی رسانه است ادامه داد: قشر رسانه‌ای دارای حساسیت بالایی است و شما می‌توانید با تولید خبر و محتوا بسیار اثرگذار باشید و با رسانه‌های معاند مبارزه کنید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به شکست مسلمانان در جنگ احد گفت: در آن جنگ تعدادی از اصحاب پیامبر(ص) که مسئول یک گذرگاه بودند، بنا به دلایلی وظایف خود را انجام ندادند و شکست خوردند که این شکست به خاطر ترک فعل آن عده قلیل بود.

حیدرنیا با اشاره به سخن شهید سلیمانی درباره ایران گفت: این شهید عزیز گفتند ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند دیگر حرم‌ها نیز در امان نخواهد بود، از این رو شما اهالی رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در جهاد تبیین ضمن انتقاد و مطالبه گری به دنبال معرفی کارهای خوبی که در کشور انجام شده بپردازید.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای مثبت در زمانه ما محرومیت زدایی است؛ بسیج در شب یلدا امسال ۵۰ هزار بسته شب یلدایی را به خانواده‌های محروم اهدا کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در پایان گفت: ما ثابت کردیم در هر میدانی با یکدیگر هم افزا بودیم دشمن را شکست دادیم و اقدام اخیر دشمن در حمله به تأسیسات ما نشان از درماندگی او دارد چرا که آنها سیلی‌های محکمی در این مدت از ما خوردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha