سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اراک

حوزه/ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مدیران و کارکنان حوزه علمیه، جهادگران در وسط میدان هستند، گفت: برای ارتقاء مکتب امام صادق(ع) باید روحیه جهادی را در بین طلاب تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک حجت الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران در اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران استان مرکزی که امروز در سالت جلسات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، ضمن تبریک ماه رجب و لزوم بهره بردن از این ماه پرفیض، اظهار داشت: بلوغ فقط رسیدن به یک سن خاص و تغییرات جسمی نیست، بلکه فهم انسان‌ها نیز باید در آن مد نظر باشد.

وی افزود: اگر کسی می‌خواهد رمضان و شب قدر را درک کند، باید رجب را در یابد و لذا کسی که رجب را از دست بدهد اهل رمضان نخواهد بود و بهره‌اش از ماه مبارک رمضان تنها گرسنگی و تشنگی خواهد بود.

وی یادآور شد: مدیران مدارس علمیه خواهران، مصداق مجاهدینی هستند که با فراز و نشیب‌هایی که وجود دارد اما از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و لذا باید قدر خودتان و مسئولیتی که در اختیار دارید را بدانید.

حجت الاسلام اسماعیلی‌نیا تصریح کرد: مدیریت در جامعه اسلامی باید مانند حکمرانی و سیاست امام صادق(ع) باشد، این درس اولیای دین برای ماست، به تعبیر دیگر مدیریت اسلامی یعنی اینکه تمام تلاش و دغدغه شب و روزمان مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در وسط جنگ و عملیات حساسی هستیم، به خصوص در این اغتشاشات اخیر که آنها به دین اسلام به مقام معظم رهبری توهین کردند.

حجت الاسلام اسماعیلی‌نیا گفت: لازم است تا طلبه را انقلابی پرورش دهیم، طلبه انقلابی یعنی همه چیز من فدای دین و فدای ولایت.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: امروز باید مانند آتش‌نشان‌ها که همیشه و در هر لحظه آماده به خدمت هستند، عمل کنیم، چرا که در شرایط جنگی قرار داریم و حتی می‌توان گفت که روز غربت اسلام و احکام دین است.

وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان حوزه علمیه، جهادگران در وسط میدان هستند، یادآور شد: برای ارتقاء مکتب امام صادق(ع) باید روحیه جهادی را در بین طلاب تقویت کرد.

وی تصریح کرد: حوزه انقلابی یعنی حرکت در مسیر جهاد تبیین و الان بهار جهاد تبیین است، بنابراین باید آمارها، مقایسه‌ها و نمودارها را در تبیین کارکرد نظام جمهوری اسلامی آشکار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha