جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سلطانی رئیس شورای تبلیغات  هماهنگی استان خراسان رضوی

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اجرای ۸۱۹ عنوان و ۲۵ هزار و ۴۹۶ برنامه در ۱۷۰۰ مسجد و ۶ هزار پایگاه و ۸ هزار مدرسه در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عصر امروز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر با اشاره به تشکیل ۲ هزار ستاد دهه فجر در استان خراسان رضوی اظهار داشت: در مجموع تعداد ۸۱۹ عنوان و ۲۵ هزار و ۴۹۶ برنامه در ۱۷۰۰ مسجد و ۶ هزار پایگاه و ۸ هزار مدرسه در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" از ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با میلاد امام جواد(ع) آغاز می‌گردد، اضافه کرد: روز چهارشنبه ویژه‌ برنامه‌های سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سالن شهید بهشتی مشهد با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف و سخنرانی استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود .

سلطانی، نواخته شدن نقارخانه حرم مطهر رضوی در ساعت ۹:۳۳ صبح روز ۱۲بهمن، کارخانه‌ها تولیدی و صنعتی، مدارس، قطارها و رژه ترکیبی ۳۲۰ دستگاه موتورسیکلت نیروهای مسلح استان از فرودگاه تا میدان شهدا را از دیگر برنامه‌های روز ۱۲ بهمن اعلام کرد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها اشاره کرد و ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی، بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۱۳بهمن در کلیه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان و در مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، جبل ‌النور کوه سنگی، خواجه ربیع و با محوریت بهشت رضا(ع) از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد. در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران سخنرانی خواهد کرد .

وی بیان کرد: جلسات پرسش و پاسخ به مدت ۱۰ شب در مساجد شاخص و محوری مشهد مقدس پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با رویکرد مطالب تبیین و همچنین ‌ مسابقه بزرگ‌کتاب خوانی، خوانش کتاب و تهیه کلیپ برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به سمت مطالب تبیینی و انتشار و توزیع در فضای مجازی، با همکاری اداره کل کتابخانه‌های ‌عمومی استان، مرکز رسیدگی به امور مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

سلطانی برگزاری همایش تجلیل از نقش زن در خانواده، جامعه و انقلاب اسلامی توسط شورای هیئت مذهبی مشهد مقدس در تالار شهر۱۵ بهمن‌ماه با سخنرانی آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان را از دیگر برنامه‌های شورای تبلیغات هماهنگی استان اعلام کرد .

به گفته وی، مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در۳۳شهرستان استان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود و در مشهد مقدس از میدان۱۵خرداد به‌طرف حرم‌ مطهر رضوی خواهد بود و برنامه‌های متنوعی در ابتدا، طول مسیر خیابان امام رضا(ع) و حرم مطهر رضوی پیش‌بینی‌شده است. همچنین سخنران پایانی مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha