سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ترتیل خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ محمدعلی نادری، سجاد وفایی و محمدرضا عالمی از حافظان کل قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با شرکت در آزمون کشوری، موفق به کسب مدرک تخصصی درجه دو قرآن کریم معادل مدرک کارشناسی ارشد شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترویج آموزش و فراگیری قرآن کریم به صورت تخصصی هر ساله اقدام به برگزاری آزمون کشوری مدرک تخصصی قرآن کریم ویژه حافظان می کند.

در این آزمون که یکی از معتبرترین آزمون ها برای محک حافظان قرآن کریم است همه ساله حافظان قرآن کریم از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند که در سال جاری سه تن از حافظان قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها موفق به کسب مدرک درجه دو معادل مدرک کارشناسی ارشد در این آزمون شدند.

محمدعلی نادری، سجاد وفایی و محمدرضا عالمی از حافظان کل قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها هستند که در آزمون کشوری موفق به کسب مدرک درجه دو شدند.

این سه حافظ کل قرآن کریم نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح استان قم نیز به طور ویژه در رقابت با حافظان سایر نهادها و موسسات قرآنی موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه دو شدند؛ چرا که مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها با بیش از ۱۰ سال سابقه آموزش قرآن کریم به قرآن آموزان در رشته های مختلف با برنامه ریزی آموزشی هد فمند، مستمر و مستند به آینده پژوهی و بهره گیری از اساتید ممتاز موفق به تربیت حافظان کل قرآن کریم و تراز قرآن کریم انقلاب اسلامی در سطح کشور به عنوان یکی از قطب های قرآنی شده است.

لازم به ذکر است: ثبت نام ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها از ۲۴ دی ماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت کلاس ها ادامه دارد که علاقه مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس qhkarimeh.ir می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

همچنین ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث از امروز آغاز شده است و به مدت سه ماه آموزشی ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha