چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1067966
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
حجت‌الاسلام ایمانی / هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام ایمانی گفت: جشن های دهه فجر در بیش از ۵۰۰ مسجد محلات هر شهر و روستاها و دهستان ها پیش بینی شده است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان عصر امروز سه شنبه ۱۱بهمن ماه در جلسه تشریح برنامه ایام الله دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و جشن ۴۴ سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جشن های مردمی پیروزی انقلاب اسلامی ناامیدی دشمنان انقلاب را به همراه دارد.

وی افزود: امسال ۱۰۰ برنامه اصلی و ۱۰۰هزار ریز برنامه ترکیبی عمرانی، فرهنگی و تبیینی در قالب ۳۰کمیته در سراسر استان هرمزگان برنامه ریزی و اجرا می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: در سال جاری علاوه بر ۱۳ شهرستان در تمام شهرها، بخش ها، روستاها و دهستان جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام ایمانی اضافه کرد : ۱۲بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور رژه موتورسواران از فرودگاه بین المللی بندرعباس به سمت گلزار شهدا را داریم.

به گفته وی، زنگ انقلاب در مدرسه شاهد شهیده فاطمه نیک بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان نواخته خواهد شد.

وی اظهار کرد: به صدا در آوردن بوق کشتی ها و شناور ها در اسکله شهید حقانی و قطارها را در راه آهن بندرعباس از دیگر برنامه هاست.

به گفته مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، در دومین روز از دهه فجر برنامه سراسری مهمانی لاله ها عطر، عطر افشانی قبور مطهر شهدا ساعت ۱۵عصر برگزار می شود.

حجت‌الاسلام ایمانی عنوان کرد: مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن از مسجد علی بن ابیطالب(ع) بلوار ساحلی به سمت نیم دایره پشت فرمانداری پیش بینی شده و در طول مسیر موکب، غرفه هایی برای تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات و پیشرفت های دولت سیزدهم راه اندازی می‌شود.

وی در ادامه افزود: جشن های دهه فجر در بیش از ۵۰۰ مسجد پیش بینی شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزاری مسابقات، نشست های تبیینی و کرسی های آزاد اندیشی در مساجد و دانشگاه ها و توزیع بسته های معیشتی و ارائه خدمات رایگان به قشر های کم برخوردار را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha