شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام ایمانی / هرمزگان

حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: نشر فرهنگ غدیر با تولید محتوا غنی در قالب برنامه‌های موثر و در بستر فضای مجازی و حقیقی باید صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ایمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز در جلسه هم اندیشی دهه امامت و ولایت هرمزگان، اظهار داشت: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح معارف علوی در بین عموم مردم است.

وی افزود: نشر فرهنگ غدیر با تولید محتوا غنی در قالب برنامه‌های موثر و در بستر فضای مجازی و حقیقی باید صورت گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: بر اساس رویکرد جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فعالیت در عرصه‌های فرهنگی باید با استفاده از جوانان و در بستر محلات انجام گیرد.

حجت‌الاسلام ایمانی عنوان کرد: همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی سطح استان با استفاده از دستور العمل‌های شورای هماهنگی تبلیغات، سبب غنای برنامه‌ها خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۴۰ مجموعه فرهنگی و نهاد دولتی عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند که حضور موثر در برنامه‌های دهه امامت و ولایت را اثر بخش‌تر خواهند کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: رسانه‌ها نقش به‌سزایی در اشاعه و انتشار تولیدات محتوای در رابطه با غدیر و دهه ولایت بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام ایمانی یادآور شد: تکریم شهدای سادات، برگزاری دعای روز عرفه، جشن عید قربان، بازتاب خبری فعالیت و فضا سازی شهری، ایستگاه صلواتی و برگزاری پیاده روی از جمله برنامه‌های در دهه ولایت و امامت است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha