یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه هرمزگان نیز می‌توان از ظرفیت فکری فعالان فرهنگی و اجتماعی و نخبگان حوزوی برای پویایی و رشد جامعه در راستای توسعه فرهنگی گام‌های مهمی را برداشت.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز در نشست هم اندیشی با حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان که در دفتر مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه استان برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان پل ارتباطی بسیار مناسبی برای هماهنگی بین گروه‌های مختلف انقلابی، نخبگان حوزوی و دانشگاهی و مدیران انقلابی می‌تواند نقش موثری را در جامعه ایفا کند.

وی افزود: در راستای تحقق این هدف، اولین گام تفاهم نامه بین این شورای با شرکت برق منطقه‌ای بود که از ظرفیت مبلغان در جهت مصرف بهینه برق در میان افراد تأثیر گذار و خانواده‌ها به تبلیغ و فرهنگ سازی بپردازند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های منحصر به‌فرد، استفاده از حوزه‌های علمیه در عرصه فرهنگ‌سازی اصولی و تبیین مباحث دینی و اجتماعی با ابزارها و امکانات به همراه نوآوری و خلاقانه برای گسترش فرهنگ در میان افراد مختلف جامعه از موارد مطرح در این اقدام می‌باشد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه هرمزگان نیز می‌توان از ظرفیت فکری فعالان فرهنگی و اجتماعی و نخبگان حوزوی برای پویایی و رشد جامعه در راستای توسعه فرهنگی گام‌های مهمی را برداشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha