شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ همایش مسئولان شهرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: رویکرد کنونی این شورا در دهه پنجم انقلاب، احیا و زنده نگه داشتن ایام الله و مناسبت‌های دینی و انقلابی و تقویت پایه‌های فکری انقلابی در بین جوانان و افزایش روحیه امید آفرینی در جامعه است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، امروز در همایش مسئولان شهرستانی این شورا، ضمن تبریک ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: مسئولان شهرستانی و بخش‌ها در طول سال برای برگزاری مراسمات دینی و ملی که بزرگداشت شعائر الهی است، زحمات و تلاش‌های را متحمل می‌شوند که قابل تقدیر است.

وی افزود: رویکرد کنونی این شورا در دهه پنجم انقلاب، احیا و زنده نگه داشتن ایام الله و مناسبت‌های دینی و انقلابی و تقویت پایه‌های فکری انقلابی در بین جوانان و افزایش روحیه امید آفرینی در جامعه است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف شورا، مردمی کردن بزرگداشت‌ها و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی و افزایش مشارکت شهروندان در کلیه فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام ایمانی‌فرد اظهار کرد: به کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی و افزایش مشارکت این قشر در مراسمات و برنامه‌های مذهبی و ملی از دیگر فعالیت‌های تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل هیأت اندیشه ورز و به‌کارگیری نیروی‌های فکری و فرهیخته فرهنگی، سبب تقویت پشتوانه علمی جامعه می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای انجام فعالیت‌های تبیینی و روشنگری افزایش یابد.

وی با تشکر از همه مسئولان شهرستانی و بخش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: همه تلاش‌های شما سبب زنده نگه داشتن شعائر الهی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha