جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خمیر

حوزه / رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان گفت: اگر نسل آینده با محتوای علمی و معرفتی غدیر آشنا شود، بهترین عامل برای شناخت این واقعه مهم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام احمد عامری سیاهویی رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان، روز گذشته در جلسه هم اندیشی ستاد دهه امامت و ولایت، با قرارگاه مردمی غدیر، اظهار داشت: فلسفه غدیر ایجاد حکومتی است که زمامداری آن باید بدست معصوم باشد و در عصر غیبت طبیعتا بدست پاکترین و عالم‌ترین فقیه عادل سپرده شود.

وی افزود: اگر نسل آینده با محتوای علمی و معرفتی غدیر آشنا شود، بهترین عامل برای شناخت این واقعه مهم خواهد بود.

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان، گوهر غدیر را ولایت فقیه خواند و خاطر نشان کرد: با تبیین، بایستی این مقصود براساس آیات و روایات به نسل جدید انتقال داده شود.

حجت الاسلام عامری یادآور شد: مسیر واقعه کربلا از رهگذر واقعه غدیر می‌گذرد و لذا لازم است تا شعائر غدیر را در جامعه پیاده کنیم.

غلامرضا رضاپور مسئول قرارگاه مردمی غدیر بندرعباس در این جلسه با تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بندرعباس، اظهار داشت: با برخی از مشکلات در روند برگزاری مراسمات روبرو هستیم که لازم است با توجه ویژه مسئولان مرتفع شود.

احمد کناری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در خصوص برنامه‌های هفته امامت و ولایت مطرح کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات، از ظرفیت شورا و شهرداری به نحو احسن بهره خواهیم برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha